آلودگی هوای البرز هلال احمر را به حال آماده باش درآورد


آلودگی هوای البرز  هلال احمر را به حال آماده باش درآورد

کرج - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز اعلام کرد با توجه به تشدید آلودگی هوا در این استان ، امدادگران هلال احمر به حالت آماده باش درآمدند.

محمد باقر خلفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس مصوبه کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای استان البرز، ۲ تیم امدادی در راه های این استان برای کمک رسانی به مسافران مستقر شده اند .

وی اضافه کرد: تیم های امدادی با ۲ دستگاه آمبولانس و تجهیزات کامل در خط شمالی و جنوبی آزادراه کرج -قزوین استقرار یافته اند.

خلفی خاطرنشان کرد : علاوه بر ایستگاه های سیار ، هشت پایگاه امداد جاده ای و ۶ شعبه هلال احمر نیز به مسافران خدمات امدادی ارایه می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: داروخانه این جمعیت به منظور پیشگیری و جلوگیری از خطرات ناشی از آلودگی هوا داروهای مخصوص بیماران ریوی و حملات قلبی را تامین کرده است.

وی همچنین از مردم خواست در صورت هرگونه نیاز امدادی جاده ای باسامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل کنند.

مدیر کل هواشناسی استان البرز نیز پیش تر اعلام کرد که کیفیت هوای استان از عصر روز یکشنبه تا آخر هفته جاری برای گروه های حساس ناسالم خواهد شد.

آرش بهاروند احمدی گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از وارونگی دمایی در سطوح پایینی و میانی جو در منطقه البرز مرکزی است که منجر به افزایش آلاینده‌ها طی هفته جاری در استان خواهد شد.

وی با بیان اینکه طی این مدت کیفیت هوا را در سطح ناسالم برای گروه های حساس و در بعضی ساعات ناسالم برای تمام گروه‌ها خواهد بود،‌ گفت: تمام مناطق استان به جز طالقان با پایداری نسبی جو و افزایش آلاینده‌ها مواجه خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده