فرنگی کاران برتر کرمانشاه معرفی شدند


فرنگی کاران برتر کرمانشاه معرفی شدند

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه به برگزاری مسابقات کشتی فرنگی انتخابی استان جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت: در پایان این رقابت ها تیم کرمانشاه با کسب 205 امتیاز به مقام قهرمانی رسید.

منصور کیانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان استان، اظهار کرد: این رقابت ها طی روزهای ۱۳ و ۱۴ آذر در محل خانه کشتی کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت ها ۸۷ ورزشکار در قالب شش تیم از شهرستان های مختلف استان حضور داشتند که در ۱۰ وزن با هم رقابت کردند.

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه درخصوص نتایج این رقابت ها هم گفت: در پایان این رقابت ها تیم کرمانشاه با کسب ۲۰۵ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم های اسلام آبادغرب با ۱۶۵ امتیاز دوم و سنقر با کسب ۹۵ امتیاز سوم شدند.

وی در ادامه به نتایج انفرادی این رقابتها هم اشاره کرد و گفت: در وزن ۵۵ کیلوگرم محمدرضا رحمتی از کرمانشاه به مقام قهرمانی رسید.

وی یاسین بهرامی پور از کرمانشاه را قهرمان وزن ۶۰ کیلوگرم این رقابت ها معرفی کرد.

کیانی تصریح کرد: در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز وحید عباسی از اسلام آبادغرب به مقام قهرمانی رسید.

وی با بیان اینکه در وزن ۶۷ کیلوگرم هم امیرحسین نریمانی از اسلام آبادغرب قهرمان شد، عنوان کرد: در وزن ۷۲ کیلوگرم هم امیرمحمد مرادی از اسلام آبادغرب جایگاه قهرمانی را از آن خود کرد.

وی به نتایج وزن ۷۷ کیلوگرم هم اشاره کرد و افزود: در این وزن پیمان جلیلیان از اسلام آبادغرب قهرمان شد.

دبیر هیات کشتی استان تصریح کرد: در وزن ۸۲ کیلوگرم هم رامین نوری از اسلام آبادغرب قهرمانی را از آن خود کرد و در وزن ۸۷ کیلوگرم شهاب محمدی از جوانرود اول شد.

کیانی با بیان اینکه در وزن ۹۷ کیلوگرم هم امیرحسین کریمی از کرمانشاه قهرمان شد، اعلام کرد: در وزن ۱۳۰ کیلوگرم هم محمد مرادی قهرمان این مسابقات شد.

به گفته این مسئول نفرات برتر این اوزان به رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی کشور که طی روزهای ۲۴ و ۲۵ آذر در سیستان و بلوچستان برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان