نگاه واقع بینانه به رفع مشکلات از اقدامات دولت در 100 روز گذشته است


نگاه واقع بینانه به رفع مشکلات از اقدامات دولت در 100 روز گذشته است

گنبدکاووس- ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس نگاه واقع بینانه به رفع مشکلات با بکارگیری همه ظرفیت‌های داخلی را از اقدامات دولت آیت الله رییسی در 100 روز گذشته دانست و گفت: مساله اقتصاد باید از سیاست خارجی جدا و یا اثر آن کمرنگ باشد و به جای رفع تحریم‌ها، برای خنثی سازی آنها مطابق ظرفیت‌های داخلی تلاش کرد.

حجت الاسلام محمود ترابی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سیاست‌ها و اقدامات دولت آیت الله سیدابراهیم رییسی در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاست خارجی طی ۱۰۰ روز گذشته افزود: مجموعه این عملکردها، آینده‌ای روشن را مقابل ملت و نظام جمهوری اسلامی ترسیم کرده است.

وی ادامه داد: تغییر نگاه سیاست خارجی از غرب به شرق و همسایگان از مهمترین اقدامات دولت است که یکی از اثرات آن در امضای قرارداد سواپ گازی بین ترکمنستان، ایران و آذربایجان دیده شد.

امام جمعه گنبدکاووس بازسازی اعتماد عمومی را از دیگر اقدامات دولت در ۱۰۰ روز گذشته دانست و افزود: سفرهای استانی دولت و دیدار چهره به چهره با مردم و نخبگان که درحال انجام است مردم را به آینده امیدوار خواهد کرد.

حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: عقلانیت انقلابی دولت در انجام مذاکرات هسته‌ای در چارچوب سه اصل "عزت، حکمت و مصلحت" و با تبعیت از سیاست‌های تبیینی رهبر معظم انقلاب از دیگر نقاط مثبت دولت است که ایران را در موضع اقتدار قرار داده است.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

بیش از ۱۰۰ روز قبل دولت سیزدهم به ریاست جمهوری آیت الله رییسی فعالیت خود را آغاز کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در