دانشجویان با تعهد انقلابی مطالبه گر پیشرفت کشور باشند


دانشجویان با تعهد انقلابی مطالبه گر پیشرفت کشور باشند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دانشجویان با تعهد و تخصص خود باید مطالبه گر توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور باشند.

آیت الله سیدحسن عاملی ۱۵ آذر در آستانه روز دانشجو در جمع تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: شاخصه دانشجوی انقلابی در کنار آراسته شدن به تخصص و علوم جدید تعهد و تقویت روحیه نظارتی است تا ریل توسعه کشور از مسیر خود خارج نشود.

وی مطالبه گری را رسالت امروز دانشجویان در اصلاح امور و تقویت نظام توسعه برشمرد و خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان ما باید همواره از مطالبه گری و پیگیری های دانشجویان در انجام وظایف و رسالت خود آگاه و مسلط باشند تا کوچکترین غفلت بزرگترین آسیب را به همراه نداشته باشد.

امام جمعه اردبیل مسیر توسعه علمی کشور را امیدبخش توصیف کرد و گفت: در سنگر علم و دستیابی به فناوری های جدید همچنان باید تلاش همه جانبه انجام دهیم تا جایگاه کشورمان در مسیر تحول علمی در چینش ملت ها و کشورهای مختلف به شرایط مطلوب و مناسب برسد.

عاملی با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو یکی دیگر از شاخصه های دانشجوی انقلابی را استبدادستیزی و شناخت روحیه استکباری نظام سلطه گر توصیف کرد و افزود: دانشجویان انقلابی امروز با در نظر گرفتن شاخصه های انقلابی گری و تمدن سازی باید در گام دوم انقلاب به سمتی حرکت کنند تا کشور به رشد و بالندگی حقیقی دست یابد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...