گزارش اقدامات دستگاه‌ها برای تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران ارائه می‌شود


گزارش اقدامات دستگاه‌ها برای تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران ارائه می‌شود

نشست فراکسیون ایثارگران مجلس با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید به منظور پیگیری وضعیت قوانین، مطالبات و مشکلات جامعه ایثارگری و تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران برگزار شد.

گزارش اقدامات دستگاه‌ها برای تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران ارائه می‌شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از «ایثار»، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این نشست با بیان اینکه در حال پیگیری تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های مختلف اجرایی کشور هستیم، گفت: چنانکه پیش از این نیز به کمیسیون اجتماعی مجلس گزارش کرده‌ایم، تا پایان سال جاری گزارش دستگاه‎های همکار و دستگاه‌های مستنکف در مورد اجرای این قانون را به مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور ارائه خواهیم داد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه نشست مشترک با فراکسیون ایثارگران مجلس با بیان اینکه تبدیل وضعیت ایثارگران وظیفه دستگاه‌‎های ذیربط است گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران وظیفه پیگیری از دستگاه‌های مرتبط را دارد و اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.
وی ادامه داد: طی جلسات مکرری که با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی انجام شد معاونان توسعه تمامی دستگاه‌های مشمول دعوت شدند و ابلاغیه‌های مربوط به تبدیل وضعیت ایثارگران را دریافت کردند.
معاون رئیس جمهور در پایان تأکید کرد: در حال پیگیری تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های مختلف اجرایی کشور هستیم و تا پایان سال گزارش اقدامات دستگاه‎ها را ارائه خواهیم داد.
در این جلسه مقرر شد مجلس شورای اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به پیگیری و همکاری در جهت اجرای قوانین مربوط به ایثارگران از جمله واگذاری خودرو به واجدین شرایط و پرداخت مطالبات جامعه ایثارگری اقدام نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟