نخستین پرواز آتا در مسیر تبریز - اهواز انجام شد


نخستین پرواز آتا در مسیر تبریز - اهواز انجام شد

تبریز - ایرنا - مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: نخستین پرواز مسیر تبریز - اهواز - تبریز شرکت هواپیمایی آتا با هواپیمای امبرائر امروز دوشنبه از فرودگاه شهید مدنی انجام شد.

رامین آذری روز دوشنبه در گفت وگویی اظهار کرد: شرکت هواپیمایی آتا پروازهای خود در مسیرهای جدید را با هواپیمای امبرائر از فرودگاه تبریز آغاز کرده و این امر موجب افزایش قابل توجه پروازهای این فرودگاه شده است.

وی خاطرنشان کرد: پرواز تبریز - قشم هواپیمایی آتا از ۱۲ آذر ماه جاری برقرار شده است.

وی افزود: تهران، کیش ، ساری ، بندرعباس، اصفهان ، شیراز ، کرمانشاه و یزد دیگر مقاصد پروازی هواپیمایی آتا از فرودگاه تبریز است .

آذری همچنین اعلام کرد: به تازگی هواپیمایی پگاسوس ترکیه اقدام به برقراری مسیرهای پروازی از فرودگاه بین المللی تبریز کرده است.

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در شمالغرب شهرستان تبریز و در سال ۱۳۲۹ با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی ، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پروازهای داخلی و بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و احداث شده است و به صورت open sky و ۲۴ ساعته عملیاتی بوده و به دلیل واقع شدن در مرز و کریدورهای هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری ، رادار و هوانوردی به پروازهای داخلی و بین المللی به خصوص پروازهای عبوری بین المللی (over fly) بیشتر از مبداء و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشورهای آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها