سرمربی تیم بسکتبال گرگان: سلامت بازیکنان مهمتر از نتیجه است


سرمربی تیم بسکتبال گرگان: سلامت بازیکنان مهمتر از نتیجه است

گرگان- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان‌ گفت: از آنحایی که در هر بازی، همه بازیکنان انگیزه بالایی برای برد دارند، سلامت بقیه بازیکنان مهمتر از کسب نتیجه است.

مهران حاتمی دوشنبه شب بعد پیروزی تیمش مقابل نیروی زمینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تیم نیروی زمینی تیم خوب، جوان و باانگیزه‌ای بود اما از آنجایی که روی کاغذ برنده بودیم، بنا به صلاحدید، از جمشیدی و پتی استفاده نکردیم.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته نهم از دور مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور، عصر دوشنبه با نتیجه ۷۸ بر ۶۶ تیم نیروی زمینی تهران را شکست داد.
وی یادآور شد: با توجه به مصدومیت پتی، او برای این مسابقه آماده بود اما کادر فنی تصمیم گرفت تا پتی بیشتر استراحت کند.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان یادآور شد: بازیکنان امروز و ذخیره‌هایی که برای تیم گرگان به میدان رفتند توانستند جای خالی این ۲ بازیکن مطرح را پُر کنند و اجازه ندهند این جای خالی حس شود.
حاتمی خاطرنشان کرد: البته بازیکنان تیم نیروی زمینی برای رویارویی با تیم ما انگیره بالایی داشتند و به همین دلیل بازی خوبی به نمایش گذاشتند و در مجموع مسابقه خوبی از ۲ تیم شاهد بودیم.
وی یادآور شد: در چنین مسابقاتی تلاش می‌کنیم از بازیکنانی که تاکنون کمتر استفاده شده، بیشتر استفاده کنیم و آنان به خوبی جواب اعتماد کادر فنی را با ارائه بازی خوب و قابل قبول دادند.
وی در خصوص مسابقه بعدی تیمش تصریح کرد: از آنجایی که در تیم ذوب‌آهن تعداد بازیکنان کرونایی زیادی وجود دارد، مسابقه ۲۶ آذر ماه نیز به زمان دیگری موکول شده و ما روز جمعه ۲۸ آذر ماه به مصاف تیم صنعت مس کرمان خواهیم رفت که هر مسابقه برای ما حکم یک بازی جدید دارد و برای هر مسابقه برنامه خاصی داریم.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پایان هفته نهم دور مقدماتی رقابت‌های لیگ‌ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با ۸ برد و یک‌ باخت و مجموع ۱۷ امتیاز در صدر جدول گروه الف این رقابت‌ها قرار دارد.
شهرداری گرگان مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر