مشکلات در عرضه و تقاضا باعث بالارفتن قیمت‌ها شده است


مشکلات در عرضه و تقاضا باعث بالارفتن قیمت‌ها شده است

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: مشکلات کلی از حیث عرضه و تقاضا در کل کشور باعث بالا رفتن قیمت ها و نارضایتی مردم از جمله در این شهرستان شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «نورالدین فرزادی‌پور» روز دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار سرپل‌ذهاب افزود: ستاد تنظیم بازار از گذشته فعال بوده ولی با رویکرد جدید دولت سیزدهم ظرفیت جدیدی ایجاد شده و داوطلبان بسیجی با قرار گرفتن آموزش های لازم به تیم های نظارتی اضافه می شوند.

وی اظهار داشت: رعایت انصاف یک صفت ارزشمند و مهم برای انسان است از این رو ما از کسبه و بازاریان شهرستان انتظار داریم که حتی بدون وجود نظارت، منصفانه حقوق مردم را رعایت کنند.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: رویکرد ما به گونه ای نیست که کسبه را وادار به فروش به قیمت مورد نظر کنیم و از کسبه انتظار داریم که سود قانونی خودرا دریافت کرده و از گرفتن سود بیشتر خودداری کنند.

فرزادی پور اضافه کرد: بازرسین و ناظرین ستاد تنظیم بازار در سطح شهرستان حضور داشته و موارد مختلف را رصد می کنند و با متخلفان به شدت برخورد می کنند.

او همچنین از مردم خواست، هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی مشاهده شده را از طریق شماره ۱۲۴ به اطلاع اداره صنعت، معدن و تجارت یا اتاق اصناف شهرستان برسانند تا نسبت به برخورد با آن ها اقدام شود.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت در مجموع سه هزار و ۷۰۰ واحد صنفی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری