فال حافظ امروز / 16 آذر ماه با تفسیر دقیق + فیلم


فال حافظ امروز / 16 آذر ماه با تفسیر دقیق + فیلم

رکنا : فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ در بین مردم ایران جایگاه ویژه ای دارد. فال حافظ به شکل روزانه در رکنا برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

فال حافظ امروز / 16 آذر ماه با تفسیر دقیق + فیلم

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها

که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها

به بوی نافه ای کاخر صبا زان طره بگشاید

ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل ها

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد برای این که دوباره به ثبات برسید باید پای تان را روی زمین سفت بگذارید. البته، فشارهای احساسی گذشته تا چند مدت ادامه دارد، اما حالا باید کاری کنید که اعتماد به نفس تان برگردد و بدانید که دقیقا می خواهید چه کار کنید. چشم از اهداف تان برندارید. تا زمانی که خوش بین باشید می توانید تلاش های تان را در جهت موفقیت سوق دهید.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

فال حافظ امروز / 16 آذر ماه با تفسیر دقیق + فیلم

من از ورع می و مطرب ندیدمیی زین پیش

هوای مغبچگانم در این و آن انداخت

کنون به آب می لعل خرقه می شویم

نصیبه ازل از خود نمی توان انداخت

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد امروز دوستان تان منبع ثبات خواهند شد. اما شاید هنوز مقداری با واقعیت فاصله داشته باشید و به همین خاطر پیش بردن صحیح امور برای تان چالش برانگیز است. تا زمانی که اهداف تان ساده باشد، می توانید برای پیشروی در مسیر به احساس تان تکیه کنید. اگر چند کار را همزمان انجام دهید، ممکن است در نهایت ببینید که فقط دارید دور خودتان می چرخید. برای این که راحت تر به مقصد برسید باید کارهای اضافه را کنار بگذارید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

فال حافظ امروز / 16 آذر ماه با تفسیر دقیق + فیلم

ای بی‌خبـر بکـوش که صاحب خبـر شوی

تـا راهـرو نباشی کی راهبر شوی

در مکتب حقایق پیش ادیب عشـق

هان ای پسر بکـوش که روزی پدر شوی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد به تازگی سعی کردید که چیزهای جدید یاد بگیرید، اما دچار آشفتگی شدید. اما اکنون باید از نو شروع کنید و ببینید چیزهایی که یاد گرفتید کاربردی هستند یا نه. هنوز هم به سفر رفتن فکر می کنید، شاید این یک سفر واقعی باشد یا شاید هم فقط در ذهن تان اتفاق بیفتد. باید سعی کنید که ایده های بزرگ خود را در قالب اهداف منطقی درآورید.

فـال حـافـظ متولدین تیر

فال حافظ امروز / 16 آذر ماه با تفسیر دقیق + فیلم

زان باده که در میکده عشق فروشند

ما را دو سه ساغر بده و گو رمضان باش

در خرقه چو آتش زدی ای عارف سالک

جهدی کن و سرحلقه رندان جهان باش

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید خودتان فکر می کنید که انگیزه های تان واضح و روشن است، اما دیگران هیچ ایده ای درباره ی انگیزه های شما ندارند. البته، عدم اطمینان اطرافیان تان هیچ ربطی به رفتار شما ندارد. سعی کنید تا جایی که می توانید آشکار صحبت کنید. حتی اگر خواسته ها و انتظارات شما مورد پذیرش واقع نشد، بدانید که همه این صداقت شما را تحسین خواهند کرد. به دیگران احترام بگذارید و با خودتان هم صادق باشید.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

فال حافظ امروز / 16 آذر ماه با تفسیر دقیق + فیلم

در ره او چو قلم گر به سرم باید رفت

با دل زخم کـش و دیده گریان بـروم

نـذر کـردم گـر از این غـم به درآیم روزی

تا در میکده شادان و غـزل خـوان بـروم

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید اگرچه انرژی های کهکشانی در آرامش به سر می برند، اما می دانید که تغییراتی در راه است. اگر در روابط تان دچار مشکل هستید ممکن است نتوانید به درستی عمل کنید. بهتر است چیزی را تحمیل نکنید، بدانید که همه چیز دارد مسیر طبیعی خودش را طی می کند. هروقت به این نتیجه برسید که نیازی به مقابله با دیگران نیست، آن وقت می توانید مرحله گذار را به سلامت طی کنید.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

فال حافظ امروز / 16 آذر ماه با تفسیر دقیق + فیلم

اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را

به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را

بده ساقی می باقی که در جنّت نخواهی یافت

کنار آب رکن آباد و گلگشت مصلّا را

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد چیزی در اطراف تان تغییر کرده است و حالا قصد دارید به سراغ موضوعی بروید که مدت ها بود از آن فرار می کردید. راه حل مشکلات اکنون شما چندان ساده نیست. بهترین سلاحی که در دست دارید مشارکت با دیگران است. اگر در کارتان به نفع همگان فکر کنید می توانید از شانس بالایی برای موفقیت برخوردار شوید. برای دیگران الگو شوید تا به شما بپیوندند و همراهی تان کنند.

فـال حـافـظ متولدین مهر

فال حافظ امروز / 16 آذر ماه با تفسیر دقیق + فیلم

عاشقان را بر سرخود حکم نیست

هر چه فرمان تو باشد ان کنند

پیش چشمم کمتر است از قطره‌ای

این حکایت‌ها که از طوفان کنند

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که شادی و تفریح پشت در منزل تان ایستاده، اما نمی دانید که آیا باید به آن اجازه ی ورود بدهید یا نه. از درون دچار آشفتگی هستید، چون مدام به یاد می آورید که کارهای نیمه تمام زیادی دارید که باید انجام شان دهید. نمی توانید وظایف تان را به حاشیه برانید، اما می توانید با مشخص کردن اولویت های تان به یک راهکار روشمند برای انجام امور دست پیدا کنید.

فـال حـافـظ متولدین آبان

فال حافظ امروز / 16 آذر ماه با تفسیر دقیق + فیلم

دوش از مسجد سوی میخانه آمد پیر ما

چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما

ما مریدان روی سوی قبله چون آریم چون

روی سوی خانه خمار دارد پیر ما

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد امروز بار سبک تری را بر شانه های تان احساس می کنید، چون کم کم دارید به جاهای لذت بخش و شادی آور زندگی نزدیک می شوید. اکنون زمان آن رسیده که ثمره ی تلاش های اخیرتان را ببینید. لزومی ندارد که بخواهید دلیل اقدامات تان را برای دیگران توضیح دهید. به دست آوردن این لذت نتیجه همه تلاش هایی است که برای درست انجام دادن کارتان به کار گرفتید.

فـال حـافـظ متولدین آذر

فال حافظ امروز / 16 آذر ماه با تفسیر دقیق + فیلم

میل من سوی وصال و قصد او سوی فراق

ترک کام خود گرفتم تا برآید کام دوست

حافظ اندر درد او می‌سوز و بی‌درمان بساز

زان که درمانی ندارد درد بی‌آرام دوست

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید با این که چشم پوشی از جزییات برای شما مشکل نیست، اما امروز به راحتی نمی توانید این راهکار را عملی کنید. دلیلی ندارد که بیش از حد به خودتان سخت بگیرید. وقت بگذارید و به کارهای تان نظم و ترتیب دهید. وقتی سرتان خلوت شد، آن وقت با آزادی بیشتری می توانید به کارهای بزرگ تر فکر کنید.

فال حافظ متولدین دی

فال حافظ امروز / 16 آذر ماه با تفسیر دقیق + فیلم

ز آتش وادی ایمن نه منم خرم و بس

هرکس آنجا به امید قبسی می آید

هیچکس نیست که در کوی تواش کاری نیست

هرکس آنجا به طریق هوسی می آید

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید امروز دوستان صمیمی شما بیشتر از گذشته برای تان مهم شده اند، اما با این حال برای تان سخت است که به نصیحت های شان گوش دهید. حتی اگر با صحبت های آن ها موافق نیستید، یادتان باشد که مشکل از جانب آن ها نیست، بلکه بخشی از وجود خودتان است که مشکل دارد. وقتی متوجه این موضوع شوید می توانید مشکلات بیرونی را بهتر مدیریت کنید. از این بابت خوشحال باشید که کسانی را در زندگی تان دارید که به شما اهمیت می دهند.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

فال حافظ امروز / 16 آذر ماه با تفسیر دقیق + فیلم

ساقی به نور باده برافروز جام ما

مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما

ما در پیاله عکس رخ یار دیده‌ایم

ای بی‌خبر ز لذت شرب مدام ما

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که احساس می کنید اطلاعات مهمی را از شما پنهان کرده اند، اما بدانید چیزی که تا همین چندی پیش مخفی بود به زودی فاش خواهد شد. اطلاعات جدید به دیدگاه تان عمق می بخشد و تصویر جدیدی از فرصت هایی که دارید پیش روی تان می گذارد. اما حواس تان باشد که خوش بینی خود را با واقعیت درآمیزید. بگذارید خواسته های قلبی تان شما را در مسیر آینده پیش ببرد، اما فراموش نکنید که باید عقل تان را هم به کار بیندازید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

فال حافظ امروز / 16 آذر ماه با تفسیر دقیق + فیلم

هر سر موی مرا با تو هزاران کار است

ما کجاییم و ملامت گر بی‌کار کجاست

بازپرسید ز گیسوی شکن در شکنش

کاین دل غمزده سرگشته گرفتار کجاست

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید اکنون زمان آن رسیده که یک نظم نهایی به کاری که شروع کرده بودید بدهید. سعی کنید در کارتان ثبات به وجود آورید. برای این که روی نتیجه ی نهایی تاثیر بگذارید باید توجه تان را به نکات خاصی معطوف کنید. متمرکز عمل کنید تا عالی ترین تاثیر ممکن را بگذارید، به این ترتیب می توانید در مسیر موفقیت قرار بگیرید.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 11.35M | مدت زمان ویدیو: 00:01:36

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403