تعویق در بازگشت کارکنان گوگل همچنان ادامه دارد


تعویق در بازگشت کارکنان گوگل همچنان ادامه دارد

شرکت گوگل به دلیل شیوع نوع جدید ویروس کرونا، مجددا بازگشت کارکنانش را تا اوایل سال 2022 به تعویق انداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از gizmodo؛ گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت گوگل به دلیل شیوع سویه جدید ویروس کرونا، مجددا بازگشت کارگرانش در آمریکا را به تعویق انداخت و اعلام کرد که تا آخر سال جاری این وضع همچنان ادامه دارد. غول فناوری قبلاً اعلام کرده بود که کارمندان از ۱۰ ژانویه باید سه روز در هفته در محل کار حضور داشته و حتما واکسینه شده باشند. گوگل به تازگی اعلام کرد که نزدیک به ۴۰ درصد از کارکنان به صورت فیزیکی در شرکت حضور دارند.

اگرچه هنوز جدول زمانی مشخصی برای بازگشت کارکنان تعیین نشده، اما کریس راکو، معاون امنیت جهانی گوگل، در ایمیل خود نوشت: "این شرکت به مکان‌های خاصی اجازه می‌دهد تا تعیین کنند که چه زمانی کارمندان خود را به دفتر بازگردانند".

تعویق در بازگشت کارکنان گوگل همچنان ادامه دارد

راکو گفت:"گوگل کارمندان را تشویق می‌کند تا در جایی که شرایط اجازه می‌دهد به دفتر بیایند و با همکاران خود ارتباط برقرار کنند. سپس به طور منظم در دفتر حضور یابند. ما در سال ۲۰۲۲ با چالش‌هایی روبرو هستیم که برای مقابله با آنها برنامه‌هایی چیده‌ایم که در حال بررسی و آزمایش هستیم.

یکی از سخنگویان گوگل به CNBC گفت که این تاخیر مطابق با برنامه‌ای است که قبلا توسط این شرکت تعیین شده بود که ۱۰ ژانویه را به عنوان اولین تاریخ بازگشت ممکن در نظر می‌گرفت. با این حال، در این مرحله، تاریخ بازگشت فناوری‌های بزرگ به دفتر کار به اندازه پایان همه گیری نامشخص است. باید دید که آیا شرکت‌های دیگری مانند اپل که قرار است اول فوریه یک آزمایش ترکیبی را آغاز کند، فیسبوک و آمازون نیز برنامه‌های خود را عقب خواهند انداخت یا خیر.

بیشتر بخوانید

تعطیلی ادامه دار مشاغل شخصی گوگل به دلیل کرونا

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!