پشتیبانی نرم افزاری وان پلاس از گوشی‌های قدیمی خود


پشتیبانی نرم افزاری وان پلاس از گوشی‌های قدیمی خود

قرار است گوشی‌های هوشمند OnePlus 6 و OnePlus 6T، به روزرسانی نرم افزاری دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از phonearena، اگرچه گوشی‌های هوشمند OnePlus ۶ و OnePlus ۶T در سال ۲۰۱۸ عرضه شدند، اما در ماه اوت گذشته هر دو مدل بالاخره به روزرسانی اندروید ۱۱ را دریافت کردند. چیزی که مدت‌ها قبل به صاحبان آنها وعده داده شده بود. با این حال، OnePlus به تازگی اعلام کرده این گوشی‌ها را با OxygenOS ۱۱.۱.۲.۲ به روز رسانی خواهد کرد.

البته این به روز رسانی نیست که شامل ویژگی‌های جدید باشد. در واقع تنها مواردی که در فهرست تغییرات رسمی این به روز رسانی نرم افزاری یافت می‌شوند، به روز رسانی امنیتی نوامبر، رفع اشکال‌ها و بهبود‌های پایداری هستند. پس از ادغام با اوپو، وان پلاس برنامه به روز رسانی خود را با شروع از وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو در سال ۲۰۲۰ تغییر داد. با عرضه مدل‌های سال گذشته، تمامی گوشی‌های این سازنده سه سال به روز رسانی اندرویدی و چهار سال به روز رسانی امنیتی، دریافت خواهند کرد.

پشتیبانی نرم افزاری وان پلاس از گوشی‌های قدیمی خود

شرکت وان پلاس هفته گذشته اعلام کرد که محصولات جدید نسل بعدی OnePlus، اولین محصولاتی خواهند بود که به نسل جدید اسنپدراگون ۸ مجهز خواهند شد. این اظهار نظر از سوی مدیرعامل وان پلاس، پیت لاو انجام شده و با اینکه او نامی ذکر نکرده، اما احتمالا در مورد وان پلاس ۱۰ و وان پلاس ۱۰ پرو آینده صحبت می‌کند.

بیشتر بخوانید

افزایش سود سامسونگ در سه ماهه سوم امسال

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی