فال ابجد امروز / 16 آذر ماه + فیلم


فال ابجد امروز / 16 آذر ماه + فیلم

رکنا : فال ابجد امروز را شما عزیزان براساس ماه تولدتان می توانید در رکنا مطالعه کنید.

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین

فال ابجد امروز / 16 آذر ماه + فیلم

ابجد فال شما : د آ آ

تعبیر : آینده خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری ، با موفقیت فاصله ای نداری افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد به زودی گشایشی در کارها پیدا می‌شود . از چیزی نگرانی در دل داری ،نگران نباش . اگر چیزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده، خیری در آن است.

فال ابجد متولدین اردیبهشت

فال ابجد امروز / 16 آذر ماه + فیلم

ابجد فال شما : د ب ب

تعبیر : نیت خوبی کردی قصد انجام هر کاری را داری ،در آن به توفیق می‌رسی ، به زودی از رنج و غم رهایی می یابی . عیب تو این است که راز دلت را به همه می‌گویی از این کار پرهیز کن . در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.

فال ابجد متولدین خرداد

فال ابجد امروز / 16 آذر ماه + فیلم

ابجد فال شما : ب ج د

تعبیر : طالعت نیک است و نیتت بر آورده می‌شود. رازت را به کسی نگو . باید مراقب بدخواهان باشی در کارت گشایش دیده می‌شود به خداوند رحمان امیدوار باش و با توکل به او به کار و زندگیت ادامه بده. اطمینان داشته باش که روزهای بهتری در پیش خواهی داشت .

فال ابجد متولدین تیر

فال ابجد امروز / 16 آذر ماه + فیلم

ابجد فال شما : ج د ج

تعبیر : فالت خوب است اگر صبر داشته باشی به مقصود می‌رسی. گشایشی در کارت دیده می‌شود. باید برای رسیدن به مقصود خود نیز همت و کوشش کنی. کسی با تو دشمنی می‌کند. مراقب خودت باش. اگر گم شده ای داری آن را پیدا می کنی. اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر به دست می‌آوری.

فال ابجد متولدین مرداد

فال ابجد امروز / 16 آذر ماه + فیلم

ابجد فال شما : ب ج ب

تعبیر : این نیتی که کرده ای خوب است. در کارت گشایش دیده می‌شود. به زودی خبری به تو می‌رسد که تو را شادمان می‌کند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر. صلاح تو در آن است. امسال سال خوبی برای تو است. به خداوند توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.

فال ابجد متولدین شهریور

فال ابجد امروز / 16 آذر ماه + فیلم

ابجد فال شما : آ ج ج

تعبیر : چیزی حلال به تو رسیده و یا می‌رسد گشایش در کارت پیدا شده ولی کسی از تو رنجیده خاطر است ، از او دلجویی کن. افرادی تنگ نظر با تو دشمنی می‌کنند. به خداوند پناه ببر تا از شر آنها در امان باشی. در این نیت که کرده ای پابرجا باش و به خداوند توکل کن. آنچه را که آرزو داری به آن می‌رسی ان شاءالله.

فال ابجد متولدین مهر

فال ابجد امروز / 16 آذر ماه + فیلم

ابجد فال شما : ب آ ب

تعبیر : نیتت برآورده می‌شود و به آرامش و سلامت و سعادت می‌رسی اگر بیمار هستی بهبود پیدا می‌کنی . اگر قصد معامله و خرید وفروش داری ازآن سود خواهی برد اگر قصد سفر تجاری داری سود بخش خواهد بود خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.

فال ابجد متولدین آبان

فال ابجد امروز / 16 آذر ماه + فیلم

ابجد فال شما : آ ج د

تعبیر : هر نیت و قصدی که داری برآورده خواهد شد ، چه مادی و چه معنوی. به زودی پول ، ملک یا مقامی به دست می‌آوری. کسی قصد صدمه زدن به شما را دارد، موفق نمی‌شود ولی مراقب باش چون آدم حیله گری است. اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می‌آوری. اگر قصد انجام کاری داری ،دودل نباش ،آن کار را انجام بده چون به مقصود می‌رسی.

فال ابجد متولدین آذر

فال ابجد امروز / 16 آذر ماه + فیلم

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر : طالعت خوب است و نیتت بر آورده می‌شود اما نباید عجله کنی ، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو شود. به زودی گشایشی در کارت پیدا می‌شود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی به زودی خبری از او به تو می‌رسد و از آن خبر شاد می شوی. هیچ تشویشی به دل راه نده ، زیرا در آینده نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته خود خواهی رسید.

فال ابجد متولدین دی

فال ابجد امروز / 16 آذر ماه + فیلم

ابجد فال شما : آ ج آ

تعبیر : به آنچه که نیت کرده ای می‌رسی ولی باید صبر کنی نه اینکه تعجیل کنی . اگر تعجیل کنی از کارت پشیمان می‌شوی . از قصدی که داری دور شو . با کسی نزاع نکن . راز دل خود را به کسی نگو . از شخصی گندمگون که قدی متوسط دارد و روی او یک نشان است دوری کن . از اعمال بد دست بردار و مال حرام نخور . به خداوند توکل کن تا از غم و رنج در امان باشی.

فال ابجد متولدین بهمن

فال ابجد امروز / 16 آذر ماه + فیلم

ابجد فال شما : آ ب ب

تعبیر : فکری را که در سر داری؛ ترک کن . صبر پیشه کن تا گشایشی در کارت ایجاد شود. قال و قیل و تلاش بیهوده مکن. از بد دوری کن و به امر و مشیت الهی تسلیم شو و جز در راه او کوشش و عمل نکن. از دروغ بر حذر باش ، چون عده ای قصد تهمت زدن به تو را دارند. تا 12 روز دیگر گشایشی در کار تو ایجاد می‌شود . صبور باش و به خدا توکل کن تا از بدی و سختی دور شوی و به مرادت برسی ان شاءالله .

فال ابجد متولدین اسفند

فال ابجد امروز / 16 آذر ماه + فیلم

ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر : از خصومت دست بردار اگر قصد انجام کاری ناثواب داری یا فکری بد در سر داری از آن دست بردار . از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن . کسی از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی . اگر خواسته و آرزویی داری تا 10روز آینده به آن می رسی . صدمه‌ای متوجه توست. صدقه بده ان شاءالله رفع خواهد شد. از فکر بد ، پول و در آمد حرام دوری کن . در همه کارها به خدا توکل کن.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 7.91M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته