40 نوع کالای اموال تملیکی ایلام در حراج تهران عرضه می شود


40 نوع کالای اموال تملیکی ایلام در حراج تهران عرضه می شود

ایلام - ایرنا - رییس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی ایلام با اشاره به اینکه 40 نوع کالای اموال تملیکی ایلام در حراج تهران عرضه می شود، گفت: اوایل هفته آینده علاقمندان شرکت در حراج بزرگ اموال تملیکی برای مشاهده اجناس استان به انبار این اداره مراجعه کنند.

نجم الدین موسی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: لیست اجناس و کالاهای موجود در انبار که شرایط حضور در حراج را دارد احصا و در سایت www.tamliki.ir و همچنین سامانه ستاد ( سامانه تخصصی مزایده و مناقصه ) بارگذاری شده است.

وی افزود: ارزش قیمت پایه و اولیه این اجناس توسط کارشناسان متخصص هر بخش معرفی شده از سوی دادگستری انجام شده و در روز حراج این کالاها به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته می شود و خریداران از اقصی نقاط کشور طی روزهای شنبه و یکشنبه می توانند برای بازدید از کالاهای ایلام به انبار اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی ایلام مراجعه کنند.

رییس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی ایلام یادآور شد: حراج ۲ روز بعد از اتمام بازدیدها به صورت متمرکز در سالن تلاش تهران توسط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور برگزار و تمام اجناس و کالاهای مناسب حراج از استان های مختلف در معرض دید عموم قرار گرفته و خریداران باید برای خرید کالای مورد نظر خود در این سالن حضور داشته باشند.

موسی نژاد اضافه کرد: افرادیکه دارای توکِن هستند، می توانند از اجناس انبار بازدید و در حراج تهران شرکت کنند و متقاضیان شرکت در حراج برای دریافت توکِن به دفاتر خدمات دولتی یا سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت مراجعه کنند تا برای آنها امضای الکترونیکی تعریف شود که امکان حضور در حراج را داشته باشند و همچنین آوردن وثیقه که بیانگر توان مالی خرید و شرکت خریدار در حراج است، نیز از از دیگر الزامات به شمار می رود.

وی هدف از برگزاری حراج را تسریع در فروش کالاها به بالاترین قیمت پیشنهادی و با مشارکت تمام خریداران متقاضی ذکر کرد و گفت: استان ایلام در این حراج سه ردیف جنس با ۴۰ نوع کالا از قبیل عینک آفتابی، پارچه و منسوجات و لوازم خانگی شرکت کرده است.

رییس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی ایلام توضیح داد: اجناس تحویلی به اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی شامل کالاهای قاچاق، متروکه گمرکی یا ضبطی قضایی است که در قالب حراج یا مزایده به فروش گذاشته می شود و ۲ نوع کالای سریع الفساد یا معمولی را در بر می گیرد.

موسی نژاد افزود: کالاهای سریع الفساد نیز خود به ۲ بخش سریع الفساد درجه یک و ۲ تقسیم بندی می شوند که نوع درجه یک کالایی چون فرآورده های پروتئینی و لبنی است که باید ظرف مدت سه روز به فروش برسد و کالای دیرفساد مانند روغن، برنج، چایی و ... که باید حداکثر در کمتر از یکسال و تا حداقل سه ماه مانده به اتمام تاریخ انقضا به فروش رود.

به گزارش ایرنا، خریداران در حراج در سالن حضور دارند و از قیمت های پیشنهادی رقبا اطلاع دارند و می توانند قیمت های متعدد متناسب با رقم وثیقه خود ارائه دهند ولی در مزایده خریداران از طریق سامانه ای قیمت خود را ارائه می دهند و از قیمت پیشنهادی دیگر رقیبان اطلاع ندارند و هر خریدار یک بار فرصت اعلام قیمت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا