مادر شهیدان حسینی در چهارمحال و بختیاری آسمانی شد


مادر شهیدان حسینی در چهارمحال و بختیاری آسمانی شد

شهرکرد -ایرنا- ماه نساء جلیلی مادر شهیدان گرانقدر سید جلال و سید محمد حسینی از شهدای پرافتخار هشت سال دفاع مقدس آسمانی شد و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال وبختیاری گفت: این مادر شهید که اسوه واقعی صبر، ایثار و ایمان بود به دلیل کهولت سن آسمانی شد.

فریبرز نجفی با اعلام این خبر افزود: این مادر شهید با حضور مردم شهید پرور شهرستان خانمیرزا و مسوولان شهرستان ظهر روز سه‌شنبه پس از تشییع در آرامستان روستای چاهگاه سادات شهرستان خانمیرزا به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا، شهید سید محمد حسینی ۱۰ فروردین‌ماه ۱۳۴۰ در روستای چاهگاه به دنیا آمد و به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت و در تاریخ ۲۲مهرماه ۱۳۶۳ در آبادان بر اثر سانحه رانندگی به شهادت رسید، مزار این شهید بزرگوار در گلستان شهدای زادگاهش قرار دارد.

شهید سید جلال حسینی سوم بهمن‌ماه ۱۳۴۶ در روستای چاهگاه لردگان به دنیا آمد و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و یکم بهمن‌ماه ۱۳۶۵ در شلمچه براثر اصابت ترکش به سینه شهید شد و مزار این شهید بزرگوار در گلستان شهدای زادگاهش قرار دارد.

چهارمحال و بختیاری ۲ هزار و ۴۳۹ شهید گلگون کفن، هفت هزار و ۲۵۳ جانباز سرافراز، ۵۰۸ آزاده قهرمان و بیش از ۷۰ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم