سخنگوی دولت: پشتکار نقطه قوت دولت سیزدهم است


سخنگوی دولت: پشتکار نقطه قوت دولت سیزدهم است

اقتصادنیوز: بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما با اشاره به عملکرد 100 روزه دولت، گفت: نقطه ضعف دولت را شاید بتوان مربوط به «در آغاز کار بودن» دانست.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما با اشاره به عملکرد ۱۰۰ روزه دولت، گفت: نقطه ضعف دولت را شاید بتوان مربوط به «در آغاز کار بودن» دانست.

وی افزود: کار دولت ۶ صبح آغاز و تا نیمه شب ادامه می‌باید،، این حجم از کار برای جبران عقب‌ماندگی‌ها است، معتقدم پشتکار نقطه قوت دولت سیزدهم است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: ابتدای دولت سیزدهم مسئله اصلی کرونا بود و تمام مسئولین به دنبال تهیه واکسن بودند و ابتدای تشکیل کابینه تعداد فوتی‌ها به ۷۰۹ نفر رسیده بود و آقای رئیسی در همان ابتدا پس از انتخابات پیگیر واردات واکسن بودند.

بهادری‌جهرمی با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور به صورت شخصی و هم از جانب دولت پیگیر واردات واکسن بود، گفت: آقای رئیسی به طور شخصی تماس‌هایی با رؤسای کشورهای جهان برای خرید واکسن کرونا داشتند.

وی تأکید کرد: عدم هماهنگی تیم دولت یکی از نقاط ضعف است که کم‌کم این هماهنگی میان ارکان دولت در حال شکل‌گیری است، زیرا هنوز از کادر دولت قبل در دولت حضور دارند؛ البته ضعف اطلاع‌رسانی نیز در دولت سیزدهم مشهود است که باید این موضوع تقویت شود.

این خبر تکمیل می‌شود...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام