محصول انحصاری جان دانا وارد بازار شد


محصول انحصاری جان دانا وارد بازار شد

محصول انحصاری جان دانا با ارائه پوشش‌های مختلف متناسب با ریسک دوره زندگی بیمه گذار، بر بستر دیجیتال به بازار روانه شد.

محصول انحصاری جان دانا وارد بازار شد
ابراهیم کاردگر مدیر عامل بیمه دانا در یک نشست خبری با تاکید بر اینکه در ۹ ماه گذشته محصولات بیمه‌ای کشور کانادا را مورد بررسی قرار دادیم گفت:با اتمام بررسی‌ها یک محصول جدید را طراحی و به بیمه مرکزی ارایه دادیم که چهارشنبه گذشته مجوز این محصول را از بیمه مرکزی به عنوان یک محصول جدید در حوزه بیمه‌های زندگی با نام جان دانا دریافت کردیم.

کاردگر عنوان داشت: “جان دانا” محصولی است که درآن منافع زندگی یعنی جان فرد، بیمه می‌شود و از ویژگی‌های این محصول این است که اولین بیمه نامه زندگی است که پوشش همسر هم به عنوان اشانتیون بدون معاینه و آزمایش همسر بدان اضافه شده است.

مدیر عامل بیمه دانا دیگر ویژگی‌های بیمه نامه طرح جان دانا را تشریح کرد و گفت: از ویژگی‌های دیگر این محصول جدید می‌توان به پرداخت ۵۰ درصد سرمایه فوت بیمه شده اشاره کرد که فرد در دوران بیماری می‌تواند ازسرمایه بیمه نامه خود استفاده کند، همچنین محصول جان دانا ضمانت تمدید بیمه نامه تا سن ۸۵ سالگی دارد و ضمانتی ۵ساله برای تمدید دارد.

کاردگر از دیگر ویژگی‌های این محصول را افزایش تعهدات بیمه گر متناسب با نرخ تورم هرسال بیان کرد و تصریح کرد: در این محصول بیماری‌های پاندمیک و یکسان سازی تبعات شغلی هم لحاظ شده است.

کاردگر اذعان داشت: محصولات بیمه‌های عمر در دنیا از جنبه صرفا سرمایه گذاری خارج شده و شرکت‌های بیمه پوشش‌هایی با خاصیت leaving benefit صادر می‌کنند، بیمه نامه‌های به شرط فوت با پوشش‌های متعدد.

مدیرعامل شرکت بیمه دانا افزود: مسیر توسعه این صنعت باید از ریل بیمه‌های زندگی بگذرد، زیرا صنعت بیمه با شاخص‌های ضریب نفوذ بیمه در دنیا فاصله جدی دارد در حالی که یکی ازمواردی که دربرنامه چشم انداز و طرح توسعه صنعت بیمه نوشته شده رسیدن به متوسط ضریب نفوذ دنیا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...