دستگیری 872 سارق در طرح رعد 51


دستگیری 872 سارق در طرح رعد 51

سردار رحیمی از دستگیری 872 سارق، مالخر، زورگیر و خفت‌گیر در طرح رعد 51 خبر داد و گفت: در این طرح سه هزار و 291 قلم اموال مسروقه شهروندان تهرانی کشف شد.

دستگیری 872 سارق در طرح رعد 51به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه پنجاه و یکمین طرح رعد که امروز (چهارشنبه) در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، افزود: ۷۰۰ موبایل در این طرح کشف شد؛ همچنین ۲۰۸ خودرو و موتور کشف کردیم و به هزار و ۵۰ پرونده رسیدگی شد.
سردار رحیمی گفت: ارزش اموال مکشوفه بیش از ۲۰ میلیارد تومان بوده است.
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه اشراف خوبی روی پاتوق‌ها و مکان‌های سارقان داریم، گفت: در این طرح ۸۸ پاتوق شناسایی و منهدم شد؛ همچنین ۱۱ مرکز مالخری شناسایی شد.
وی خاطرنشان کرد: ۱۱۸ مرکز فروش مواد مخدر خرد در این طرح شناسایی و پلمب شد.
سردار رحیمی گفت: ۲۱ نفر از اراذل و اوباش که در امر سرقت و فروش مواد مخدر فعالیت می‌کردند، دستگیر شدند و ۱۸ کیلو مواد مخدر کشف شد.
رئیس پلیس پایتخت گفت: ۳۹ پرونده در حوزه قاچاق کالا کشف شده و شش نفر دستگیر شدند.
سردار رحیمی درباره پرونده‌های مفقودی در تهران گفت: اقدامی را در سه ماه گذشته درباره افراد مفقودی انجام دادیم، پرونده‌های فقدان افراد به سرعت از کلانتری‌ها و دیگر رده‌ها به آگاهی ارجاع داده و در آنجا رسیدگی می‌شود، ماهانه بیش از ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر درباره مفقودی افراد پرونده تشکیل می‌شود که به سرعت از زمان رسیدن خبر، اقداماتمان درباره شناسایی آن‌ها را انجام می‌دهیم و به لطف خدا ایجاد این مرکز برکات خوبی داشته و کمک شایانی در سرعت بخشیدن و شناسایی افراد مفقودی کرده است.
سردار رحیمی همچنین درباره استفاده از نام‌های محلی برای اماکن گفت: استفاده از نام‌های محلی هیچگونه مشکلی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟