جامعه به دانشجویان مطالبه گر انقلابی نیاز دارد


جامعه به دانشجویان مطالبه گر انقلابی نیاز دارد

ایلام - ایرنا - فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام با بیان اینکه هر دانشجو باید به تنهایی یک گردان تک نفره باشد، گفت: دانشجویان باید مطالبه گران جدی انقلابی باشند چرا که جامعه به این گروه از افراد نیاز دارد.

به گزارش ایرنا، سردار جمال شاکرمی روز چهارشنبه در دیدار با دانشجویان قشر بسیج به مناسبت روز دانشجو اظهار داشت: سطح فکر و بینش دانشجویان باید در تراز انقلاب اسلامی باشد چرا که آنها تربیت کننده نسل های بعدی هستند.

وی افزود: دانشجویان باید بدور از جنجال و حاشیه، به دنبال مطالبه گری و گفتمان سازی انقلابی باشند.

شاکرمی ادامه داد: شرکت دانشجویان در اردوهای جهادی فرصتی ارزنده برای خودسازی این قشر تاثیرگذار و انجام کارهای کیفی در بطن نقاط محروم است.

وی تاکید کرد: باید دانشجویان متعهد و انقلابی در جذب سایر دانشجویان به ویژه افراد تازه وارد جدیت و خلاقیت داشته باشند تا سعی و تلاش دشمن بر افکار و رفتار دانشجویان بی تاثیر شود.

وی از دانشجویان خواست همپای مسائل سیاسی به موضوعات اجتماعی و فرهنگی نیز بپردازند و مشکلات و آسیب های فرهنگی و اجتماعی را بررسی کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه دفاع از ارزش های جهان اسلام باید یک دغدغه مهم و اساسی برای دانشجویان باشد، یادآور شد: این قشر تاثیرگذار باید نگاه بلند و آینده نگرانه ای به عموم مسائل و موضوعات داشته باشند.

به گزارش ایرنا، در این دیدار برخی از دانشجویان دیدگاه ها، مشکلات و مطالبه های خود را مطرح کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا