مناطق بالادست و پائین دست سد و نیروگاه سیمره تعیین تکلیف می‌شود


مناطق بالادست و پائین دست سد و نیروگاه سیمره تعیین تکلیف می‌شود

استاندار ایلام با انتقاد از تعیین تکلیف نشدن مناطق بالادست و پائین دست سد و نیروگاه سیمره بعد از نزدیک به 10 سال، گفت: این مشکل حل خواهد شد.

دکتر «حسن بهرام‌نیا» در دیدار نمایندگان وزارت نیرو و مدیران سد و نیروگاه سیمره خواستار تعیین تکلیف وضعیت مناطق بالادست و پائین دست سد و نیروگاه سیمره شد و اظهار کرد: این مسئله برای سال‌ها ادامه پیدا کرده و در سال ۹۱ زمانی که بنده در ایلام حضور داشتم در این راستا با متولیان امر چندین جلسه برگزار کرده‌ایم و امروز وقتی که دوستان این مسئله را دوباره مطرح کردند تعجب کردم چرا تاکنون این مشکل حل نشده است.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات بر زمین مانده مناطق سیل زده استان در اولویت قرار می گیرد، گفت: در این راستا بلافاصله خواستار پیگیری موضوع شدیم و امروز جلسه خوبی در حوزه معاونت عمرانی و با حضور فرمانداران مربوطه و متولیان امر در خصوص مسائل و مشکلات بالادست و پائین دست سد و نیروگاه سیمره برگزار شده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه مسائل و مشکلات باقیمانده در دو حوزه بالادست و پائین دست سد را در مکاتبه‌ای با معاون اول رئیس جمهور پیگیری خواهیم کرد،خواستار جدیت متولیان امر برای پرداخت مطالبات مردم شد و تاکید کرد: میزان اعتبار مورد نیاز برای تملک اراضی مناطق بالادست سد را پیگیری خواهیم کرد و در این راستا میزان خسارات در حوزه های مختلف باید به روز کارشناسی شده و با دقت برآورد شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، بهرام‌نیا در پایان ابراز امیدواری کرد با پیگیری مسئولان استانی و پای کارآمدن مسئولان وزارت نیرو و مدیران سد و نیروگاه سیمره شاهد تعیین تکلیف مردم در مناطق بالادست و پائین دست سد طی یک بازه زمانی مشخص باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها