دومین برنامه شب طنز «خوش مزه» برگزار می شود


دومین برنامه شب طنز «خوش مزه» برگزار می شود

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، رسول شاکرین مدیر دفترطنز حوزه هنری استان اصفهان ضمن اعلام این خبر... ادامه مطلب...

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، رسول شاکرین مدیر دفترطنز حوزه هنری استان اصفهان ضمن اعلام این خبر گفت: شب طنز «خوش مزه» امسال به صورت فصلی برگزار می شود و نخستین برنامه نیز در تابستان برگزار شده بود که مورد استقبال هم وطنان اصفهانی قرارگرفت.

شاکرین خاطرنشان کرد: موضوع این برنامه کرونا و روز پرستار است و علیرضا یعقوبی، سحر کرداریان و سمیه صالحی در این برنامه به خواندن شعرطنز در این خصوص می پردازند.

وی ادامه داد: در این برنامه رسول شاکرین نثر طنز می خواند و آقایان سید محسن هاشمی معروف به سید خندان و آقای مهدی ثابت پی به اجرای استندآپ کمدی می پردازند. محمدحسن دستپاک اجرای این شب طنز را برعهده دارد. حمید شریف نیز نمایش طنز اجرا می کند و مثل برنامه قبلی نیز مسابقه طنز هم یکی از آیتم های این برنامه است و البته اجرای موسیقی طنز هم خواهیم داشت.

وی با اشاره به تغییر و تحولاتی که در این برنامه نسبت به برنامه های سالهای قبل دفتر طنز وجود دارد گفت: قرار سعی شد که رویکرد متحولانه داشته باشیم و این برنامه تفاوت زیادی با برنامه های قبلی خواهد داشت که امیدواریم مورد توجه و استقبال قرار گیرد.

مدیر دفتر طنز خاطرنشان کرد: در این دوره سعی شده است که از دوستانی که در دوره های آموزشی حوزه هنری شرکت کرده اند و به عبارتی خروجی آموزش های خودمون هستند استفاده بشود.

گفتنی است، دومین برنامه شب طنز «خوش مزه» در ساعت ۱۸ الی ۲۰ شب پنج شنبه ۱۸ آذرماه در سالن سعدی واقع در خیابان استانداری، گذرسعدی، عمارت سعدی برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی