صدور اعلان قرمز برای سارق فراری خانه ای در تهران


صدور اعلان قرمز برای سارق فراری خانه ای در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری 3 سارق منزل خبر داد و گفت: برای سر دسته متواری این باند، اعلان قرمز صادر شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: نوزدهم آبان ماه امسال مردی با مراجعه به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض از سرقت بعنف منزلش توسط ۴ پسر و دختر جوان اعلام شکایت کرد.

وی افزود: پرونده با موضوع سرقت بعنف منزل تشکیل و با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی در اختیار کاراگاهان اداره پنجم پلیس اگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: شاکی که مرد میانسالی بود با حضور در اداره پلیس به کاراگاهان گفت که در اوایل آبان ماه امسال با ۲ دختر به نام‌های جواهر و سارا در پاساژی آشنا شدم از آنجا که من در کشور انگلیس زندگی می‌کنم و کسی را نداشتم با این ۲ خانم جوان دوست شدم تا اینکه آن‌ها را به خانه ام واقع در شمالغرب تهران بعنوان میهمان دعوت کردم سپس با گذشت چند دقیقه‌ی جواهر به بهانه درست کردن قهوه به سمت آشپزخانه رفت و با نوشیدن قهوه حالت سرگیجه گرفتم، ولی کمی هوشیاری داشتم تا اینکه ۲ نفر مرد جوان وارد خانه شدن و با آن‌ها درگیر شدم که مرا از ناحیه صورت مورد جراحت قرار دادند سپس متواری شدند.

وی افزود: شاکی در ادامه گفت، بعد از گذشت چند ساعت حالم خوب شد و متوجه شدم آن ۴ نفر اقدام به سرقت اموال با ارزش از قبیل طلاجات، لپ تاپ، گوشی موبایل به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون تومان کرده اند.

سردار لطفی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت ۴ سارق مورد شناسایی قرار گرفت که با هماهنگی بازپرس پرونده ۲ مرد جوان و سارا طی عملیات پلیسی دستگیر و به اداره پنجم منتقل شدند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد جواهر از کشور خارج شده و دستور دستگیری وی صادر و تحت تعقیب پلیس اینترپل قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: ۳ سارق جوان ضمن اعتراف به سرقت گفتند که نقشه سرقت را جواهر کشید و از آنجایی که او با شاکی ارتباط دوستی صمیمی پیدا کرده بود ما را وسوسه کرد تا نقشه اش را عملی کنیم.

وی افزود: سارا در اعترافاتش گفت، وقتی من و جواهر وارد خانه شاکی شدیم جواهر رفت آشپزخانه برای درست کردن قهوه و من هم شاکی را سرگرم کردم بعداز گذشت چند قیقه شاکی نیمه خواب رو مبل افتاد که بلافاصله با ۲ دوست دیگرمان سیاوش و نادر تماش گرفتیم و وارد خانه شدند و در همین با شاکی درگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: سارا در ادامه معترف شد، جواهر با توجه به شناختی که از منزل شاکی داشت تمام لوازم با ارزش وی را در کوله پشتی خود جمع کرد و متواری شدیدم و بخشی از اموال را بین خودمان تقسیم کردیم.

بیشتر بخوانید

خرید و فروش صوری برنج از سایت های اینترنتی/ تحویل چک مدت دار تقلبی در ازای دریافت برنج

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا