سربازان زینت کشور و بازوان توانمند نیروهای مسلح هستند


سربازان زینت کشور و بازوان توانمند نیروهای مسلح هستند

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تقدیر از تلاش‌ها و مجاهدت‌های سربازان، آن‌ها را زینت کشور و بازوان توانمند نیروهای مسلح معرفی کرد که نقش بی‌بدیلی در تامین امنیت کشور دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «علی‌اکبر جاویدان» روز چهارشنبه در چهاردهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) - جوان سرباز که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: سربازان غیرتمند پشتوانه قابل اتکا برای نیروهای مسلح در تامین نظم و امنیت جامعه هستند.

وی ادامه داد: در دلاوری، ایثار و فداکاری سربازان همین بس که از ۲۲۰ هزار شهیدی که در دوران انقلاب اسلامی تقدیم کرده ایم حدود ۶۰ هزار نفر آن ها از این قشر بوده اند و ۱۶۰ هزار نفر آن ها نیز به درجه جانبازی نائل آمده اند.

سردار جاویدان با بیان اینکه دفاع از کشور و تامین امنیت آن یک وظیفه حاکمیتی است و همه کشورها از ظرفیت و توان خود به این منظور استفاده می کنند، افزود: این موضوع در جمهوری اسلامی نیز وجود دارد و یکی از ظرفیت های بالقوه برای این کار استفاده از سربازان عزیزی است که مخلصانه به انجام خدمت سربازی مشغول هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سربازان در همه کشورهای جهان از ارزش و احترام برخوردار هستند، تصریح کرد: در جمهوری اسلامی هم سرباز دارای منزلت و جایگاه اجتماعی است و مقامشان گرامی داشته می شود.

وی سربازان را مایه افتخار و زینت کشور معرفی کرد و گفت: آن ها بازوان توانمند نیروهای مسلح در راه حفظ امنیت، ارزش ها و پایبندی به اصول و اعتقادات ملت بزرگ ایران هستند.

سردار جاویدان با بیان اینکه در همه حوادث طبیعی و اجتماعی، نیروهای مسلح در کنار سایر دستگاه‌ها و نهادها برای آرامش مردم تلاش کرده اند، گفت: سربازان فداکار نیز همواره پای کار بوده اند که نمونه بارز آن در استان کرمانشاه زلزله سال ۱۳۹۶ شهرستان سرپل ذهاب بود که ایثارگرانه تلاش کردند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه، دوران سربازی را فرصت بسیار خوبی برای آماده شدن جهت نقش آفرینی و مسوولیت پذیری در ادامه مسیر زندگی برشمرد و افزود: این دوران را می توان دوران تجربه و مهارت اندوزی دانست کما اینکه در سال های اخیر طرح هایی جهت توانمندسازی سربازان در سطح نیروهای مسلح در حال اجرا بوده است.

وی همچنین با اشاره به موافقت فرمانده کل قوا با اصلاح ساختار انتظامی و ارتقاء آن به فرماندهی کل، گفت: این مساله را به فال نیک می گیریم و امیدواریم پرتوان تر از قبل توفیق خدمتگذاری به مردم را داشته باشیم.

سردار جاویدان در پایان و با تاکید بر اینکه همه ما سرباز ولایدت و خادم ملت بزرگ ایران هستیم، گفت: با همه توان از آبرو و عزت انقلاب و جمهوری اسلامی دفاع کرده و اجازه نمی دهیم گزندی از سوی دشمنان به انقلاب برسد.

در پاین این مراسم از ۱۵ سرباز نمونه نیروهای مسلح استان و همچنین خانواده سرباز شهید ناجا "محمدرئوف رضایی" با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!