بردیم اما راضی نیستم/باید فشار را از روی داوران برداشت


بردیم اما راضی نیستم/باید فشار را از روی داوران برداشت

سرمربی قشقایی به رغم کسب پیروزی و صدرنشینی در هفته نهم لیگ یک، از نمایش شاگردانش راضی نبود.

مهدی رجب زاده عصر چهارشنبه ۱۷ آذر پس از پیروزی دو بر صفر مقابل ویستاتوربین تهران در جمع خبرنگاران گفت: توقعاتی که همه ما داشتیم برآورده نشد اما طبیعی است چون هیچ تیمی نمی تواند در تمام بازی ها عالی ظاهر شود. حریف هم تیم بسیار خوبی بود و فکر نمی کردم ویستاتوربین تا این حد خوب ظاهر شود. به نظر من جایگاه حریف با کیفیتش تناسبی ندارد. از تلاش بازیکنانم راضی هستم چون مطمئنم هیچ کدام از آنها در زمین کم نمی گذارند.

وی با بیان اینکه سه امتیاز این بازی بسیار مهم بود، افزود: می دانستیم تیم های مدعی با یکدیگر مسابقه دارند و امتیاز از دست می دهند و خدا را شکر می کنم که پیروز شدیم و به صدر جدول صعود کردیم. لیگ یک همیشه غیرقابل پیش بینی است و قابلیت بازیکنان است که نتایج را تعیین می کند.

رجب زاده درباره داوری مسابقه گفت: به نظر من قضاوت خوبی را شاهد بودیم. حریف به برخی صحنه ها اعتراض داشت اما به نظر من برخوردهای معمولی بود که نمی توانست پنالتی باشد. متاسفانه داوران در کشور ما بیش از حد تحت فشار هستند و برای اینکه بتوانند کارشان را به درستی انجام دهند، باید فشار را از روی آنها برداریم.

چرا بازی‌های تیم قشقایی از شبکه فارس پخش نمی‌شود

کاپیتان پیشین فجرسپاسی در ادامه به انتقاد از صدا و سیمای مرکز فارس پرداخت و گفت: نمی دانم چرا نباید بازی های تیم فوتبال قشقایی به عنوان یکی از باشگاه‌های بومی استان، پخش مستقیم داشته باشد.

او خاطرنشان کرد: قشقایی متعلق به استان فارس است و در صدر جدول مسابقات قرار دارد. فکر می کنم ما باید در کنار یکدیگر به فوتبال این شهر کمک کنیم؛ هم اکنون شش تیم از استان فارس در لیگ های کشوری حضور دارند و این یعنی فوتبال فارس رو به پیشرفت است، پس باید همه به هم کمک کنیم تا این پیشرفت با کیفیت بهتری انجام شود.

رجب‌زاده از رئیس صدا و سیمای فارس خواهش کرد که در خصوص پخش بازی های تیم قشقایی دستور لازم را صادر کنند. حق این بچه هاست که بازی هایشان دیده شود و این مساله برای آینده فوتبال فارس نیز اهمیت دارد.

این ملی پوش سابق فوتبال ایران درباره وضعیت چمن ورزشگاه حافظیه نیز گفت: ترجیح می دهم درباره این مساله صحبت نکنم چون تیمی که می خواهد موفق شود، روی هر زمینی باید بتواند نتیجه بگیرد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال قشقایی شیراز عصر چهارشنبه۱۷ آذرماه در ورزشگاه حافظیه میزبان ویستاتوربین تهران بود و با گل های دقایق ۴۳ و ۹۶ محمد عابدی و مرصاد فلاح نژاد، میهمان خود را شکست داد. با توجه به توقف ملوان در مقابل مس کرمان، قشقایی با ۱۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم گیلانی، صدر جدول رقابت ها را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا