فونت های مخصوص برنامه موبایل؛ اینشات، پیکس آرت، فتوشاپ 2022 و کورل


فونت های مخصوص برنامه موبایل؛ اینشات، پیکس آرت، فتوشاپ 2022 و کورل

فونتهای جدید را از ایران فونت دانلود کنید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام ایران فونت، دانلود فونت های جدید و صددرصد رایگان ویژه سایت ایران فونت آنچه امروز به مثابه فونت شکسته نستعلیق فارسی می شناسیم، نتیجه ی تغییرات و دستکاری هایی است که در طول تاریخ، چه به لحاظ زیبایی چه به لحاظ روان خوانی و چه تسهیل در نوشتن و تکثیر نوشتار به آن اضافه با از آن گم شده است.

فونت های مخصوص برنامه موبایل؛ اینشات، پیکس آرت، فتوشاپ 2022 و کورل

فونت موبایل و اپلیکیشن : در این بخش قصد داریم تا به معرفی دقیق فونت موبایل و اپلیکیشن؛ رویکردهای استراتژیک فونت موبایل و اپلیکیشن، اصول ابتدائی طراحی فونت و تکنیک‌های اجرائی فونت فارسی که برای اجرای طراحی دانلود رایگان فونت جدید موبایل و اپلیکیشن احتیاج است بپردازیم.

فونت های مخصوص برنامه موبایل؛ اینشات، پیکس آرت، فتوشاپ 2022 و کورل

فونت خطاطی: شاید دلیل این است که غرب با نگاه سودجویانه اش به اندازه‌ای که به درک دستور زبان ممالک مورد نظر نیازمند بوده به درک زیبایی‌های ریختی «نوشین» علاقه‌یی نداشته است. در نتیجه تحقیق و دسته بندی نگارش و زبان فارسی را به ریخت شکلی تحریر فارسی ترجیح داده است.

دانلود فونت خوشنویسی: شاید هم دلیل آن باشد که زبان فارسی زنده است، تغییر می کند. می‌زید و ادبیات فارسی به لطف شاعران و نویسندگان توانای معاصر سرحال و قبراق است. اما ادیبان به نوشته فقط به منزله ی کدهایی برای ثبت زیبایی های ادبی نگاه می کنند و نه شکل‌هایی مستقلاً زیبا

فونت خوشنویسی فارسی : البته فونت نستعلیق وظیفه‌یی هم در قبال مقوله ندارند. این وظیفه بر عهده ی خوشنویسان بوده که با انقراض خوشنویسی به مثابه هنری زنده و و محدودشدن آن در بسته‌یی به نام سنت، وظیفه‌اش بر دوش طراحان حروف گذاشته شده است تا در مقام نسل جدید خوشنویسان به این مهم بپردازند.

فونت های مخصوص برنامه موبایل؛ اینشات، پیکس آرت، فتوشاپ 2022 و کورل

فونت اینشات؛ دانلود فونت های برنامه اینشات برای موبایل

سلام به همراهان عزیز ایران فونت، در این مقاله می‌خواهیم ببینیم چگونه یک فونتی که تهیه کردیم به نرم افزار اینشات اضافه کنیم، فونت اینشات؛ دانلود فونت های برنامه اینشات برای موبایل تا توی ساختن پست یا استوری هامون از اون فونت استفاده کنیم. در اولین قدم شما باید علاوه بر نرم افزار اینشات، نرم افزار rar را روی گوشیتون داشته باشید.

Rar رو می‌تونید از پلی استور، مایکت ویا بازار دانلود و نصبش کنید. در این مقاله من از فونت گیتی و سفید استفاده می‌کنم که شما می‌تونین این دوتا فونت را از فروشگاه ایران فونت تهیه کنید.

🖊️ یکی از محاسنی که در استفاده از فونت توی نرم افزارهایی مثل اینشات داره این هست که شما می‌تونین به تعداد دل خواهتون فونت استفاده کنید و از اونها استفاده کنید. بعد از تهیه‌ی فونت وارد پنل کاربری خودتون بشین و فونت‌ها رو دانلود کنین.بعد از این که فونت‌ها رو دانلود کردید، وارد نرم افزار rar بشین و پوشه‌ی دانلود را پیدا کنید، وارد پوشه‌ی دانلود بشین و فایل فونت‌هایی که دانلود شدن را انتخاب کنید.

بعد گزینه بالا (لوگوی فلش به سمت بالا) را انتخاب کنید و گزینه‌ی OK را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا فایل‌های انتخابی اکسترکت بشن. بعد وارد نرم افزار اینشات بشین و گزینه فوتو را انتخاب می‌کنید و یک عکس دلخواه انتخاب می‌کنید. سپس از نوار پایین وارد قسمت textمی‌شوید.

فونت های مخصوص برنامه موبایل؛ اینشات، پیکس آرت، فتوشاپ 2022 و کورل

خرید فونت توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر از ایران‌فونت است و بلافاصله پس از خرید فونت فارسی لینک دانلود فونت در اختیار شما قرار خواهد گرفت و هر گونه فروش فونت در سایت های دیگر قابل پیگیری خواهد بود. اسم این فونت رو کسی میدونه؟! برای پاسخ به این سوال و موارد مشابه وارد کانال ایران فونت در تلگرام شوید(کافیه iranfont رو در تلگرام سرچ کنید) برای دانلود دانلود مجموعه فونت فارسی ویژه کلیک کنید. فونتی که شما در این صفحه می‌بیند برای کامپیوتر(رایانه)، موبایل؛ فونت برنامه های فونت اینشات(InShot)، فونت کانوا(Canva)، فونت اسنپ سید(Snapseed)، فونت متن نگار(matnnegar)، فونت کاین مستر(KineMaster)، فونت ویوا ویدئو(VivaVideo)، فونت پیکس آرت(Picsart)، فونت پاوردایرکتور(Powerdirector)، فونت ویدئوشو(VideoShow)، فونت فیلمورا(FilmoraGo)، فونت کوئیک(Quik)، فونت فونتوام(Phonto)، عکس نوشته ساز(موبوپیک)، فونت فوتو لب( Photo lab)، فونت پریمیر(premiere) فونت فتوشاپ(Photoshop) و فونت افتر افکت

فونت پیکس آرت؛ دانلود فونت های برنامه پیکس آرت برای موبایل

این روزا با گسترش دنیای مجازی و قابلیت های جدید اپلیکیشن ها، به عنوان مثال اینستاگرام و یا اسنپ چت و فیلتر های خاصش محبوبیت عجیب غریبی در بین عموم مردم ایران پیدا کرده اند که این مهم باعث شده تا ما به فکر آموزش تک به تک اپلیکیشن های موجود برای شما عزیزان باشیم اینبار با آموزش برنامه پیکس ارت(picsart) در خدمت شما همراهان عزیز ایران فونت فونت پیکس آرت؛ دانلود فونت های برنامه پیکس آرت برای موبایل هستیم.

✏️ برای خرید فونت و اضافه کردن آن به نرم افزارهای مختلف در موبایل و دکستاپ وارد سایت ایران فونت(irfont.ir) شده و فونت مد نظر خودتون رو دانلود و خرید بزنید.

✒️ بنیانگذار سایت ایران فونت(irfont.ir)، لوگو پلاس(logoplus.ir)،نوفالو(nofollow.ir)، آلت نیوز(altnews.ir)، یوزرنیوز(usernews.ir) : مسلم میان آبی – 09162362023 ارتباط از طریق واتساپ

📝 آدرس شبکه های اجتماعی ایرانی و خارجی: iranfont@ این هشتگ رو دنبال کنید: #ایران_فونت

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی