رضاییان: تفاهم نامه بسیار خوبی با فدراسیون قطر در راستای توسعه و همکاری دو کشور بسته شد


رضاییان: تفاهم نامه بسیار خوبی با فدراسیون قطر در راستای توسعه و همکاری دو کشور بسته شد

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال معتقد است تیم ملی در بهترین شرایط قرار داشته و با امکاناتی که برایشان فراهم شده، این تیم صعود راحتی به جام جهانی خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون، بهرام رضاییان، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتبال گفت: همانطور که می دانید مجموعه فدراسیون و در راس آن عزیزی خادم برای موفقیت و ایجاد شرایطی مناسب برای تیم ملی تمام تلاش خود را به کار گرفته و همین موضوع باعث شد تا نتایج درخشانی کسب شود. با حمایت‌هایی که آقای دکتر سعید محمد از تیم ملی بانوان در جزیره کیش داشت، مقرر شد تا امکانات و زیر ساخت‌های بیشتری برای کمپ تیم ملی فوتبال در این جزیره فراهم شود که بدون شک این اتفاق سبب شده تا شاهد عملکرد و نتایج درخشانی باشیم.

وی افزود: تیم ملی فوتبال ایران بازی‌های خود را با قدرت انجام داده و از بازیکنان پرتوان و پرقدرتی بهره می برد. امیدوارم در بازی‌هایی که در ایران برگزار می شود، صعود به جام جهانی قطعی شود و جشن صعود را در کشور عزیزمان بگیریم.
رضاییان در خصوص مشکلات مالیاتی گفت: بخشی از مشکلات مالیاتی خوشبختانه حل شده که جا دارد از آقای دکتر پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تشکر کنم. در واقع از طریق ایشان هماهنگی های لازم با آقای دکتر سید احسان خاندوزی، وزیر محترم اقتصاد گرفت تا مشکلات‌مان تا حدودی مرتفع و در نهایت کمکی به فوتبال شود. به هر حال سال‌ها سهل انگاری در حوزه مالیاتی صورت گرفته که باید مشکلات را یکی پس از دیگری حل کرد تا بتوان به شرایط مناسب بازگشت.
وی درادامه در خصوص تعهداتی که فدراسیون فوتبال در سال 98 به فیفا داده، گفت: بحث بعدی تعهدات و قول هایی بود که فدراسیون فوتبال در سال ١٣٩٨ به فیفا داده که بخشی از آن مربوط به حضور بانوان در رقابت‌های باشگاهی و ملی در ورزشگاه‌هاست. بدون شک این موارد نیازمند همدلی بیشتر در حوزه های مختلف فرهنگی است تا بتوانیم موانع را برداریم.
عضو هیات رییسه فدراسیون در پایان ضمن تقدیر و تشکر از رییس فدراسیون فوتبال به جهت ایجاد تفاهم نامه ای مناسب با فدراسیون فوتبال قطر در راستای توسعه فوتبال دو کشور گفت: هفته گذشته رییس فدراسیون ایران با فدراسیون قطر تفاهم نامه ای را امضا کردند که این تفاهم نامه می تواند در حوزه های زیرساختی، دانش افزایی، تیم های ملی، داوران، آموزش و موارد دیگر کمک متقابلی برای هر دو کشور باشد. بر همین اساس جا دارد از تلاش‌های ایشان در راستای توسعه دیپلماسی فوتبال تشکر کنم.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت