اعتراف جدید قاتل دختر فراری / من بیگناهم! + عکس


اعتراف جدید قاتل دختر فراری / من بیگناهم! + عکس

حوادث رکنا: مرد جوان که در دخمه شیطانی او جسد یک دختر کشف شده بود و دو دختر را هم حبس کرده بود، اتهام قتل را گردن دو دختر جوانی انداخت که در خانه اش حبس شده بودند.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، رسیدگی به پرونده قتل دختر جوان در دخمه شیطانی مرد جوان تهرانی به نام سعید، 15 آذر ماه امسال در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفت.

ماموران که مدتی قبل به رفت و آمدهای سعید مظنون شده بودند،وقتی با دستور قضایی وارد منزل سعید شدند،با جسد دختری جوان روبرو شدند.همچنین در این خانه دو دختر جوان محبوس شده بودند.مرد میانسال که بعدا مشخص شد برادر سعید است نیز در خانه کشیک می کشید تا دختران جوان فرار نکنند.یکی از دو دختر به صورت لخت و عریان در کمد دیواری خانه حبس شده بود و دیگری در اتاق زندانی بود.

بررسی های اولیه حکایت از آن داشت که حدود 4 ماه از قتل دختر جوان می گذرد.با دستور بازپرس وهابی 2 دختر جوان همچنین برادر سعید بازداشت شدند و برای تحقیقات اولیه به اداره 10 آگاهی تهران منتقل شدند.

ساعتی بعد در حالی که ماموران حدس می زدند که سعید به خانه بیاید،او را در حوالی خانه شان غافلگیر و دستگیر کردند.

دستگیری خواهر سعید به اتهام معاونت در قتل با پیچ گوشتی

برادر سعید در اولین اعترافات خود گفت:«برادرم این دختران به خانه آورده بود و مدتی قبل با یکی از انها درگیر شد و او را با همدستی خواهرم با ضربات پیچ گوشتی به قتل رساند.»

با این اعترافات از سوی برادر سعید،خواهر آنها شناسایی و دستگیر شد و در اعتراف به همکاری در قتل گفت:«روز حادثه برادرم با دختری که در خانه اش بود درگیر شدند. دختر فراری مدتی در خانه برادرم مانده بود و یکدفعه تصمیم به رفتن گرفته بود اما برادرم می گفت باید مدتی صبر کند تا خودش او را ببرد. دختر اصرار به رفتن داشت و به خاطر همین با برادرم درگیر شدند. همان موقع سعید به من گفت به او پیچ گوشتی بدهم و با آن چند ضربه دختر زد و او به قتل رسید.»

مرد شیطان صفت قتل را گردن 2 دختر انداخت

سعید در حالی که منکر اتهام قتل است در اولین اظهارات خود قتل را گردن 2 دختری انداخت که در خانه اش حبس شده بودند.او گفت:«چند دختر که در خانه من پناه گرفته بودند با هم بحثشان شد و دو نفر از آنها که در حال حاضر بازداشت هستند،نفر سوم را به قتل رساندند.»

اعتراف جدید قاتل دختر فراری / من بیگناهم! + عکس

ماجرای حبس شدن دو دختر در دخمه شیطان چه بود؟

2 دختر حدودا 20 ساله که در اظهارات خود ماجرای حبس شدن در خانه سعید را شرح دادند .یکی از آنها اهل اسلامشهر و یکی دیگر ساکن یکی از مناطق تهران است که هر دو مدتی قبل خانه خود را ترک کرده بودند.

به گفته آنها سعید در میدان راه آهن به عنوان دلال، مسافران را به مسافرخانه ها معرفی می کرد و زمانی که با طعمه های مورد نظر خود یعنی دختران جوان روبرو می شد،در پوشش پلیس قلابی آنها را فریب می داد و به بهانه اینکه کسی به آنها اتاق کرایه نمی دهد؛ آنها را فریب می داد و به خانه خود می کشاند.

دختران مدعی بودند که سعید به آنها تجاوز می کرد و مانع از خروج آنها از خانه می شد.یکی از این دو دختر به مواد مخدر اعتیاد دارد.

تحقیقات بازپرس وهابی،در شعبه دوم دادسرای جنایی تهران برای رسیدگی به این پرونده ادامه دارد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی