وصال خانواده شهید پس از 39 سال در شهرستان اردل


وصال خانواده شهید پس از 39 سال در شهرستان اردل

شهرکرد- ایرنا-آن روز برای تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در شهرستان اردل هزاران نفر از شهرستانهای مختلف چهارمحال و بختیاری آمده بودند و تابوت شهید گمنام مزین به پرچم جمهوری اسلامی ایران، روی دست مردم در حرکت بود.

گمنامی یک رزمنده سالهای دفاع مقدس بود و نام شهیدی که روی تابوت نبود، فقط محل شهادت روی آن نوشته شده بود، ولی مردم ،این شهید گمنام را با چشمانی گریان تشییع می‌کردند.

فضای شهرستان غمگنانه بود، خیلی‌ها با چشمانی پر از اشک شهید را تا محل خاکسپاری مشایعت کردند و خیلی‌ها نیز با صدای بلند برای غربت این شهید گمنام نوحه می‌خوانند.

حالا ۶ یا هفت سال از آن آیین خاکسپاری باشکوه شهدای گمنام در شهرستان اردل چهارمحال و بختیاری گذشته است و خانواده یکی از این شهدا پس از ۳۹ سال دوری و فراق فرزند خویش، به وصال این شهید رسیده‌اند.

خانواده شهید محمدعلی کرباسی راوری از شهدای گمنام تازه شناسایی شده با سفر به چهارمحال و بختیاری پس از ۳۹ سال سر مزار این شهید در گلزار شهدای گمنام شهر اردل حضور یافتند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم ۲ خواهر این شهید، تعدادی از اهالی استان کرمان، تعدادی از مسوولان چهارمحال و بختیاری حضور داشتند.
پیکر مطهر شهید محمدعلی کرباسی راوری به‌عنوان شهید گمنام در شهر اردل چهارمحال و بختیاری آرمیده است.
چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس افزون‌بر ۲ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم میهن اسلامی ایران کرده است.
اردل در ۷۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان