اولین خودروی الکتریکی لامبورگینی در سال 2027 یا 2028 عرضه می‌‌شود


اولین خودروی الکتریکی لامبورگینی در سال 2027 یا 2028 عرضه می‌‌شود

استفان وینکلمن ضمن خوش‌بینی نسبت به استفاده از سوخت مصنوعی برای خودروهای آینده، اعلام کرد که اولین خودروی الکتریکی لامبورگینی در سال 2027 یا 2028 عرضه می‌‌شود. استفان وینکلمن، مدیرعامل لامبورگینی تأیید کرده است که اولین خودروی الکتریکی این خودروساز باید در سال 2027 یا 2028 وارد بازار شود. به گزارش carscoops، لامبورگینی برنامه‌های بزرگی … The...

استفان وینکلمن ضمن خوش‌بینی نسبت به استفاده از سوخت مصنوعی برای خودروهای آینده، اعلام کرد که اولین خودروی الکتریکی لامبورگینی در سال ۲۰۲۷ یا ۲۰۲۸ عرضه می‌‌شود.

استفان وینکلمن، مدیرعامل لامبورگینی تأیید کرده است که اولین خودروی الکتریکی این خودروساز باید در سال ۲۰۲۷ یا ۲۰۲۸ وارد بازار شود. به گزارش carscoops، لامبورگینی برنامه‌های بزرگی برای دهه آینده دارد. همان‌طور که در اوایل سال جاری تأیید شد، سبد محصولات این خودروساز به چهار مدل شامل دو خودروی سوپراسپرت و دو خودروی تطبیق‌پذیرتر و کاربردی‌تر محدود می‌شود. انتظار می‌رود نسل دوم لامبورگینی اوروس و مدل اسرارآمیزی که وینکلمن گفته است می‌خواهد خودرویی دودر باشد، در این میان قرار بگیرند.

اولین خودروی الکتریکی لامبورگینی در سال 2027 یا 2028 عرضه می‌‌شود

وینکلمن در مصاحبه‌ی اخیر خود با Yahoo Finance اضافه کرد که خودروهای سوپراسپرت آینده لامبورگینی قبل از عرضه مدل تمام الکتریکی، پلاگین هیبریدی خواهند بود. وینکلمن همچنین ابراز امیدواری کرد که سوخت‌های مصنوعی بتواند عمر پیشرانه‌های احتراق داخلی را افزایش دهد.

وینکلمن در پاسخ به این سؤال که آیا پیشرانه‌های احتراق داخلی تا دهه آینده به تدریج کنار گذاشته می‌شوند، گفت:

قانونگذار به ما خواهد گفت که از سال ۲۰۳۰ به بعد مجاز به انجام چه کاری هستیم. از سوی دیگر، ما امیدواریم فرصت کافی برای سوخت مصنوعی (که کربن خنثی است) داشته باشیم، که بتوانیم یه خودروهای سوپراسپرت خود سوخت‌رسانی کنیم. بنابراین این فرصتی است که ما می‌خواهیم آن را باز بگذاریم. ما اکنون نیازی به تصمیم‌گیری نداریم، زیرا این لحظه‌ای نیست که این نوع سوخت وجود داشته باشد. و ما نمی‌دانیم که آیا قرار است در سطحی توسعه یابد که برای ما نیز خوب باشد.

وینکلمن نتوانست توضیح دهد که اولین خودروی الکتریکی لامبورگینی چه شکلی خواهد داشت. در طی همان مصاحبه، مدیرعامل لامبورگینی گفت که سال ۲۰۲۱ در مسیر تبدیل شدن به سال رکوردشکنی برای خودروساز ایتالیایی قرار دارد و افزود:

هر ماه بهتر از ماه قبل است. هر ماه بیشتر از آنچه می‌توانیم خودرو می‌فروشیم… به‌طور کلی در سال ۲۰۲۱، سالی رکورددار خواهد بود، هم از نظر فروش و هم از نظر ارقام مالی. بنابراین ما از این بابت بسیار خوشحالیم. و ما مشتاقانه منتظر سال ۲۰۲۲ هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟