10 دانش‌آموز حادثه‌دیده از بیمارستان طالقانی کرمانشاه ترخیص شدند


10 دانش‌آموز حادثه‌دیده از بیمارستان طالقانی کرمانشاه ترخیص شدند

کرمانشاه - ایرنا - رییس بیمارستان طالقانی کرمانشاه گفت: از 16 دانش‌آموز مصدوم تصادف روز چهارشنبه 10 آذرماه که به این بیمارستان منتقل شدند، تاکنون 10 دانش‌آموز بعد از بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص و اکنون 6 نفر از آنها در بیمارستان تحت مراقبت هستند.

دکتر «خسرو فرهادی» روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ۶ دانش آموز باقی مانده هم به احتمال زیاد چهار تن از آنها تا فردا از بیمارستان ترخیص خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۲ از دانش آموزان مصدوم در بخش مغز و اعصاب، سه تن در بخش جراحی عمومی و یک تن هم در بخش ارتوپدی تحت درمان هستند، گفت: هیچ کدام از دانش آموزان مشکل مغز و اعصاب ندارد و فقط برای جراحی های مورد نیاز در این بخش بستری هستند.

وی ادامه داد: تاکنون چهار عمل نظیر آتل دست، پارگی صورت، شکستگی دست و لاپاراتومی (باز کردن شکم به علت خون ریزی) انجام شده است که وضعیت مورد آخر هم وخیم نیست و طی روزهای آتی از بیمارستان ترخیص خواهد شد.

صبح چهارشنبه بر اثر تصادف یک دستگاه مینی بوس حامل دانش آموزان با یک دستگاه کمپرسی بنز در بخش ماهیدشت شهرستان کرمانشاه متأسفانه ٢ تن از دانش آموزان به نام های «مبینا مرادی» و «عسل افوت» جان باختند و ١۶ نفر نیز مصدوم شدند.

این حادثه در مسیر روستای «دولت‌آباد» به ماهیدشت در حوالی سه راهی «نجفعلی خان» شهرستان کرمانشاه اتفاق افتاد.

براساس اعلام پلیس راه استان کرمانشاه در این حادثه مینی بوس و کمرپسی هرکدام ۵۰ درصد مقصر شناخته شدند.

بخش ماهیدشت از توابع شهرستان کرمانشاه در ۳۰ کیلومتری غرب شهر کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان