طلسم عجیب تساوی در تقابل های استقلال و پیکان


طلسم عجیب تساوی در تقابل های استقلال و پیکان

استقلال و پیکان در حالی امروز به مصاف هم می روند که 5 دیدار از 6 تقابل گذشته دو تیم در لیگ برتر با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، امروز نه استقلال تمایلی به تساوی دارد و نه پیکان. دو تیمی که در 5 بازی قبلی خود 5 امتیاز به دست آورده و 10 امتیاز را از دست داده اند. آبی های پایتخت و خودروسازان تا پایان هفته چهارم با 3 پیروزی و یک تساوی در رتبه های اول و دوم جدول رده بندی حضور داشتند ولی به یکباره نوار ناکامی های آنها از همان هفته ها آغاز شد.

اکنون استقلال 14 امتیازی در رتبه ششم قرار دارد و پیکان نیز با 2 امتیاز کمتر در رده هفتم و چسبیده به تیم مجیدی ایستاده است. عدم کسب نتیجه مطلوب سبب شده است تا هر دو سرمربی تیمشان را با هدف کسب پیروزی و به دست آوردن 3 امتیاز روانه میدان کنند و این مسئله می تواند بیننده های تلویزیونی را به دیدن یک بازی خوب امیدوار کند.

طلسم عجیب تساوی در تقابل های استقلال و پیکان

اما نکته نگران کننده درباره این دیدار، آمار بالای تساوی های استقلال و پیکان در تقابل های گذشته است. از لیگ هجدهم تاکنون دو تیم 6 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که نتیجه 5 دیدار آنها با تساوی به پایان رسیده است. حتی 4 دیدار گذشته استقلال و پیکان به صورت متوالی و سریالی با نتیجه تساوی همراه بوده است.

طلسم عجیب تساوی در تقابل های استقلال و پیکان

در دیدار برگشت استقلال و پیکان در لیگ هجدهم، شاگردان وینفرد شفر که با لباس های سفید به میدان رفته بودند، در استادیوم شهر قدس با 4 گل از سد پیکان عبور کردند. مرتضی تبریزی، میلاد زکی پور، اسماعیل گونکالوس و وریا غفوری گل های استقلال را به ثمر رساندند و نکته جالب اینکه هیچ کدام از این بازیکنان در بازی امروز برای تیم مجیدی به میدان نمی روند. از این جمع 3 نفر جدا شده اند و غفوری نیز به دلیل آسیب دیدگی در این دیدار غایب است.

طلسم عجیب تساوی در تقابل های استقلال و پیکان

در دیدار رفت لیگ هجدهم و همچنین دو دیدار رفت و برگشت لیگ قبل، استقلال و پیکان به نتیجه تساوی بدون گل رسیده اند و دیدارهای لیگ نوزدهم نیز با تساوی های 2 – 2 و یک – یک به پایان رسیده ولی اکنون به نظر می رسد زمان قطع آمار تساوی های پرشمار استقلال و پیکان است چرا که هر دو تیم نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز دارند.

طلسم عجیب تساوی در تقابل های استقلال و پیکان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


از من مپرس