قهرمان تالاب و محیط بان نمونه سال 1400 معرفی می‌شوند


قهرمان تالاب و محیط بان نمونه سال 1400 معرفی می‌شوند

معاون محیط‌زیست دریایی و تالاب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست، از برگزاری برنامه انتخاب و تقدیر از قهرمان و محیط بان نمونه تالابی کشور خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، احمد رضا لاهیجان زاده معاون محیط‌زیست دریایی و تالاب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: در نظر داریم به‌منظور شناسایی، جمع‌آوری و طبقه‌بندی تجربیات موفق مرتبط با حفاظت بهینه اکوسیستم‌های تالابی و تشویق و گسترش فرهنگ تالابی در کشور، برنامه سالانه انتخاب قهرمان تالاب و محیط‌بان نمونه تالابی سال ۱۴۰۰ طبق روال هرسال هم‌زمان با روز جهانی تالاب‌ها (۲ فوریه ۲۰۲۲ میلادی مصادف با ۱۳ بهمن ۱۴۰۰) از قهرمان و محیط بانان نمونه تالابی در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار کنیم.

معاون محیط‌زیست دریایی و تالاب‌ها با اشاره به اینکه آخرین فرصت ارسال آثار برای شرکت در این برنامه تا ۲۵ دی ماه سال جاری است، تصریح کرد: جایزه قهرمان تالاب در سه بخش فعالیت‌های تحقیقاتی- مطالعاتی و فعالیت‌های اجرایی و مشارکت مردمی اهداء خواهد شد؛ و شرایط شرکت در این رویداد به شرح ذیل است.


- در سه بخش فعالیت‌های تحقیقاتی- مطالعاتی و فعالیت‌های اجرایی و مشارکت مردمی اقدامات انجام‌شده در ۵ سال اخیر (دی‌ماه ۱۳۹۶ لغایت دی‌ماه ۱۴۰۰) موردپذیرش است.

در دو بخش فعالیت‌های اجرایی و مشارکت مردمی تنها اشخاص حقوقی واجد شرایط شرکت در این رویداد می‌باشند.
- در بخش فعالیت‌های تحقیقاتی- مطالعاتی اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط شرکت در این رویداد می‌باشند.
- اشخاص حقیقی و حقوقی که طی ۵ سال گذشته عنوان قهرمان تالاب را اخذ نموده‌اند، واجد شرایط شرکت در این رقابت نمی‌باشند.
- در بخش فعالیت‌های تحقیقاتی- مطالعاتی ارسال اصل مقالات، کتاب و ... الزامی است.
- در بخش فعالیت‌های اجرایی، دارا بودن نامه تأییدیه (معرفی‌نامه) از سوی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان مربوطه الزامی است.
- در بخش مشارکت‌های مردمی، دارا بودن نامه تأییدیه (معرفی‌نامه) از سوی شبکه تشکل‌های زیست‌محیطی استان مربوطه الزامی است.

وی با تاکید بر اینکه به درخواست‌هایی که واجد شرایط فوق‌الذکر نباشند ترتیب اثر داده نخواهد شد عنوان داشت: فرم‌های دریافتی توسط کمیته داوران بررسی و نتایج آن در روز جهانی تالاب‌ها ۱۳ بهمن‌ماه اعلام خواهد شد؛ و به نفرات برتر تندیس قهرمان تالاب و جوایزی اهداء خواهد شد

انتهای پیام /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی