تیر خطا به سبک نماینده مردم ورزقان/ شهرستان محروم نیازی به حمایت از باشگاه ورزشی ندارد


تیر خطا به سبک نماینده مردم ورزقان/ شهرستان محروم نیازی به حمایت از باشگاه ورزشی ندارد

رکنا: در روزهای گذشته خبری در فضای از کمک مس سونگون ورزقان به باشگاه تراکتور بسیار بلد شد.

به گزارش خبرنگار رکنا از تبریز، شهرستان ورزقان در 75 کیلومتری تبریز و در منطقه قره داغ قرار گرفته است و شغل بیشتر مردم ورزقان کشاورزی و دامداری و همچنین معدنکاری است؛ همچنین عده‌ای در مراکز دولتی مستقر در این شهر مشغول به کار هستند. این منطقه بزرگ‌ترین قطب تولید عدس و سومین قطب تولید عسل در سطح استان آذربایجان شرقی است.

این شهرستان در سال 76 همزمان با کرج به شهرستان تبدیل شده و در این مدت پیشفرت لاک‌پشتی داشته است.

ورزقان با دارا بودن چندین معدن طلا و مس یکی از قطب های طلا و مس کشور است ولی متاسفانه در سالهای اخیر از امکانات حداقلی از جمله جاده تردد مناسب،بیمارستان مجهز ونبود امکانات فرهنگی و هنری و شهرسازی صحیح و درست با مشکلاتی مواجه است.

و طبق طرح مصوبی از طرف مجلس شرکت مس برای هزینه های اجتماعی باید برا رشد شهرستان هزینه نماید،که متاسفانه تاکنون این مساله ملموس نشده است و نماینده مردم شهرستان ورزقان با علم اینکه این شهرستان از حداقلی ترین امکانات شهری محروم است و هنوز مشکلات کارگران مس سونگون برطرف نشده است در تلاش است این مجتمع به باشگاه تراکتور نیز کمک نماید.

تراکتور یک تیمی خصوصی است،و کمک به بخش خصوصی توسط یک نهاد دولتی باعث ایجادشائبه هایی می‌شود که باید این شائبات حل و فصل شود.

از طرفی این شهرستان که محروم مانده و نمیتواند آسایش ساکنین منطقه خودرا تامین نماید و جوانان این شهرستان با وجود این مجتمع هنوز بیکار هستند و اشتغالی ایجاد نشده و چرخه اقتصادی شهرستان لنگ مانده است چه لزومی به حمایت از باشگاه خصوصی است؟ که باید داوطلبین بخشش از جیب مردم و مس سونگون به این سوال پاسخ دهند.

نا گفته نماند که شرکت مس نیز در حق ورزقان اجحافاتی داشته است که به وفور دیده می‌شود که شاید همین عدم هزینه به شهرستان ورزقان از ضعف های مدیریتی این شرکت باشد.

نماینده ورزقان در مجلس خواستار حمایت مس سونگون از باشگاه تراکتور است که این شهرستان محروم مانده و نیازی به حمایت از تیم ندارد و به نحوی تیر خطایی میزند و بجای تسهیل گری برای حمایت از شهرستان و تلاش برای ایجاد امکانات مورد نیاز شهرستان فعلا به دنبال کمک به تیم تبریزی است.
و این نماینده این را فراموش است که تبریز تیمی به نام ماشین سازی دارد که از روزبه روز با مشکلات زیادی درگیر شده و در آستانه انحلال قرار گرفته است و کمک مس سونگون به این تیم حتی یک ریال می‌تواند بسیار بجا و شایسته بوده و از انحال تیم 52 ساله تبریز و شمالغرب جلوگیری کند ولی متاسفانه این چنین اتفاقی تاکنون رخ نداده است.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان