عیادت وزیر فرهنگ از نادر طالب‌زاده کارگردان پیشکسوت کشور


عیادت وزیر فرهنگ از نادر طالب‌زاده کارگردان پیشکسوت کشور

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل نادر طالب زاده، تهیه کننده، کارگردان و سینماگر کشور از وی عیادت و در جریان روند درمانی او قرار گرفت.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، محمد مهدی اسماعیلی در ادامه دیدار و تکریم اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه این بار به عیادت نادر طالب زاده تهیه کننده و کارگردان کشور رفت و ضمن ملاقات وی در جریان روند درمانی این مستندساز و مجری تلویزیون کشور قرار گرفت.

در این دیدار عضو کابینه دولت سیزدهم در گفت‌وگویی صمیمانه با طالب زاده درباره فعالیت ها و تولیدات این کارگردان تلویزیون و سینمای کشور، از تلاش های این هنرمند پیشکسوت قدردانی کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار همچنین تکریم و پاسداشت اهالی فرهنگ، هنر و رسانه را از اولویت ها و برنامه های این دوره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم برشمرد و گفت:‌ سینمای ایران به حضور افرادی مانند نادر طالب زاده نیاز دارد.

عیادت وزیر فرهنگ از نادر طالب‌زاده کارگردان پیشکسوت کشور


اسماعیلی در ادامه ضمن آرزوی سلامتی کامل برای این تهیه کننده و کارگردان پیشکسوت، از خداوند منان برای او شفای عاجل مسئلت کرد.

نادر طالب زاده نیز در این دیدار ضمن قدردانی از محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از روند درمانی و همچنین حال و هوای این روزهای خود گفت.

در این دیدار محمود شالویی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و مهدی نورعلیشاهی سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند.

به گزارش ایرنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشتر نیز در راستای برنامه های حمایت و تکریم هنرمندان در دولت سیزدهم، با حضور در منزل جمال شورجه کارگردان سینما، از وی عیادت کرد.

«بشارت منجی» نام مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی نادر طالب‌زاده بود که با محوریت داستان مسیح از زبان انجیل برنابا در سال ۱۳۸۷ در ۱۳ قسمت ساخته شد و در تابستان ۱۳۸۹ روی آنتن شبکه اول سیما رفت.

نادر طالب زاده از سه شنبه هفته گذشته (۹ آذرماه ۱۴۰۰) به علت عارضه قلبی در بیمارستانی در تهران بستری شده بود. وی چند روز گذشته پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شد.

عیادت وزیر فرهنگ از نادر طالب‌زاده کارگردان پیشکسوت کشور


نادر طالب‌زاده (متولد ۱۳۳۲ در تهران) مستندساز، تهیه‌کننده و مجری تلویزیون و کارگردان است. وی همچنین دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو، دبیر جشنواره فیلم عمار و از افراد مؤثر در تأسیس شبکه افق سیما و عضو هیات اندیشه‌ورز این شبکه است.

طالب‌زاده فعالیت هنری خود را از ۱۳۵۹ در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با ساخت فیلم‌های مستند آغاز کرد.

عیادت وزیر فرهنگ از نادر طالب‌زاده کارگردان پیشکسوت کشور


از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به تدریس در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی و مدیریت مرکز تحقیقات و مطالعات سینمایی در معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید