دختران سردشتی در مسابقات جهانی کاراته خوش درخشیدند


دختران سردشتی در مسابقات جهانی کاراته خوش درخشیدند

مهاباد- ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان سردشت گفت: 2 نفر از دختران شایسته این شهرستان در مسابقات جهانی کاراته موفق به کسب یک مقام اولی و یک مقام سومی شدند.

کیوان خوشبخت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات جهانی کاتا سبک "کیوکوشین ریو" که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی از دهم خرداد ماە سال جاری آغاز و با حضور ۴۲ تیم منتخب از کشورهای مختلف جهان در چهار مرحلە کشوری، منطقەای، قارەای و در نهایت جهانی برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات ۲ نفر از بانوان این شهرستان به نام های "فریناز محمدزاده" در ردە سنی ۱۳ تا ۱۷ سال و "هلیا عزیزسوارە" در ردە سنی ۹ تا ۱۲ سال با غلبه بر رقبای خود از کشورهای فیلیپین، شیلی، آفریقای جنوبی، روسیه و لهستان موفق بە کسب مقام اول و سوم شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان سردشت بیان کرد: "فرزانه محمدزاده"، "هلاله عزیزپور" و "گلاویژ شیخانی" مربیان توانمند کیوکوشین ریو کاراته این شهرستان کار مربیگری و هدایت این ۲ ورزشکار را در این دور از مسابقات برعهده داشتند.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و یکی از قطب های مهم رشته کاراته به ویژه در سبک "کیوکوشین ریو" در استان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک