نخستین پوستر فیلم سونیک 2 منتشر شد


نخستین پوستر فیلم سونیک 2 منتشر شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) اولین پوستر از دنباله فیلم سونیک خارپشت منتشر گردید و همراه با انتشار این پوستر وعده داد شد که تریلر فیلم سونیک 2 فردا منتشر خواهد شد. اکانت رسمی فیلم سونیک خارپشت (Sonic the Hedgehog) در توئیتر با انتشار اولین پوستر از فیلم سونیک 2 اعلام کرد که پخش جهانی اولین تریلر این فیلم روز... نوشته نخستین پوستر فیلم...

اولین پوستر از دنباله فیلم سونیک خارپشت منتشر گردید و همراه با انتشار این پوستر وعده داد شد که تریلر فیلم سونیک 2 فردا منتشر خواهد شد.

اکانت رسمی فیلم سونیک خارپشت (Sonic the Hedgehog) در توئیتر با انتشار اولین پوستر از فیلم سونیک 2 اعلام کرد که پخش جهانی اولین تریلر این فیلم روز 9 دسامبر انجام خواهد شد. در خود پوستر نیز شخصیت‌های که در قسمت دوم بازگشته‌اند نشان داده شده و شخصیت تیلز که قرار است در فیلم سونیک 2 از شخصیت‌های اصلی باشد را به طور ویژه‌ای به تصویر کشیده است.

شما می‌توانید این پوستر را که شامل شخصیت‌های سونیک، تیلز و دکتر رباتنیک، با هنرنمایی جیم کری، می‌شود را در زیر مشاهده کنید.

نخستین پوستر فیلم سونیک 2 منتشر شدنخستین پوستر فیلم سونیک 2 منتشر شد

برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید

در خلاصه داستان فیلم سونیک 2 آمده است:

بعد از اتفاقات فیلم سونیک خارپشت 1، سونیک در گرین هیلز تنها می‌ماند در حالی که تام و مدی واچوفسکی به تعطیلات می‌روند. هنگامی که دکتر اگمن با کمک ناکلز اکیدنا بر می‌گردد تا مستر امرالد را پیدا کنند، سونیک و دوست جدیدش مایلز تیلز پراور قصد دارند او را متوقف کنند.

طبق برنامه ریزی‌های که انجام شده، قرار است فیلم سونیک 2 در تاریخ 8 آپریل 2022 (19 فروردین 1401) در سینماهای ایالات متحده آمریکا اکران شود. تایید شده است که در این فیلم شاهد بازگشت صداپیشگان قسمت اول و همچنین ادریس البا به عنوان صدای ناکلز و کالین اوشاگنسی به عنوان صدای مایلز تیلز پروور خواهیم بود.

در قسمت اول فیلم سونیک خارپشت، بن شوارتز صداپیشگی شخصیت اصلی داستان یعنی سونیک را برعهده داشت و جیمز مارسدن نیز صداپیشه شخصیت تام واچوفسکی، یک افسر پلیس و بهترین دوست سونیک، بود. جیم کری نیز هنرنمایی نقش دکتر رباتنیک، شخصیت شرور و کلاسیک مجموعه سونیک را برعهده داشت.

فیلم سونیک خارپشت 1 که در سال 2020 منتشر شده بود، توانست در باکس آفیس 320 میلیون دلار فروش داشته باشد که نسبت به بودجه 90 میلیون دلاری آن رقم خوبی است.

منبعComicBook

sonic-the-hedgehog-2-poster-tails-dr-robotnik

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !