احمدعباسی: آقای گلی اولویت من نیست؛ جام جهانی تجربه خوبی برای من بود


احمدعباسی: آقای گلی اولویت من نیست؛ جام جهانی تجربه خوبی برای من بود

تهران- ایرنا- آقای گل لیگ برتر فوتسال گفت: آقای گلی جزو اولویت‌های من نیست و همیشه تلاش می‌کنم تا تیم اول نتیجه بگیرد.

به گزارش ایرنا، «سعید احمدعباسی» ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند که در جام جهانی لیتوانی عملکرد بسیار خوبی برای تیم ملی داشت، با شروع رقابت‌های لیگ برتر نیز نقش بسیار پررنگی در پیروزی‌های تیمش در نیم فصل ایفا کرد و موفق شد با زدن ۲۷ گل، آقای گل نیم‌فصل این مسابقات شود. عباسی فصل گذشته نیز موفق شد عنوان آقای گلی را بدست آورد.

ستاره این روزهای گیتی‌پسند روز جمعه در گفت‌و گو با ایرنا در خصوص آقای گلی خود در نیم فصل لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: آقای گلی جزو الویت‌های من نیست و همیشه تلاش می‌کنم تا اول تیم نتیجه بگیرد. بچه‌ها و کادرفنی در بدست آوردن این عنوان کمک بسیار زیادی به من کردند و از همه بازیکنان و محمد کشاورز سرمربی تیم بسیار تشکر می‌کنم. امیدوارم این موفقیت با قهرمانی در آخر فصل همراه باشد.

وی در مورد وضعیت تیم گیتی‌پسند در این فصل عنوان کرد: امسال شرایط از همه نظر خوب است. حمایت مدیرعامل و قائم مقام باشگاه و از طرفی دیگر حضور کشاورز و مربیان کادرفنی که واقعا همگی کار خود را به نحو احسن انجام می‌دهند، و این موضوع باعث شده تا تیم روند بسیار خوبی داشته باشد.

احمدعباسی تصریح کرد: جو تیم امسال با حضور بزرگترهایی چون اصغر حسن‌زاده و سپهر محمدی بسیار دوستانه و رفاقتی است و خدا را شکر هیچ مشکل حاشیه‌ای نداریم. نتایج تیم نیز این موضوع را نشان می‌دهد. امیدوارم در ادامه فصل نیز همینطور بی‌حاشیه به کارمان ادامه دهیم تا قهرمانی را به اصفهان برگردانیم.

احمدعباسی: آقای گلی اولویت من نیست؛ جام جهانی تجربه خوبی برای من بود

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر و نیم فصل امسال در خصوص حضور محمد کشاورز در تیم گیتی‌پسند و تاثیر او در این تیم گفت: او سال ۹۳ نیز به عنوان مربی - بازیکن کار کرده و ۱۰ سال در گیتی‌پسند حضور داشته است. این موضوع باعث شده تا از همه‌چیز باشگاه با خبر باشد. این اطلاعات خیلی به او کمک می‌کند. کشاورز از نظر دانش فنی نیز مربی بسیار خوبی است و مدیریت قوی او در تیم نیز یکی دیگر از نقاط قوت اوست. انشاالله بتوانیم همراه با او قهرمان لیگ شویم.

وی در مورد عملکرد خود در جام جهانی فوتسال تصریح کرد: قرعه خوبی در این رقابت‌ها داشتیم اما اتفاقاتی باعث شد تا نتوانیم قزاقستان را ببریم. به شخصه تجربه خوبی برای من بود اما دوست داشتم این تجربه همراه با موفقیت و بالا رفتن پرچم کشورمان باشد. حالا به هر دلیلی این اتفاق رخ نداده اما ما دست از تلاش برنخواهیم داشت. سال آینده قهرمانی آسیا را در پیش داریم و سال ۲۰۲۴ نیز جام جهانی را داریم که امیدوارم در آن رقابت‌ها روی سکو برویم.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان در مورد جوانگرایی در تیم ملی گفت: نمی‌شود به یکباره و از صفر تا صد بازیکنان خارج شوند تا جوانگرایی صورت بگیرد. بازیکن جوان انگیزه دارد اما برخی اوقات تجربه به کار تیم می‌آید. تیم ملی در حال حاضر نیاز شدیدی به یک پوست‌اندازی بزرگ و جریان خون تازه دارد. امیدوارم این پوست‌اندازی با دانش روز صورت بگیرد و از این موضوع تیم ملی ضرر نکند.

احمدعباسی در پایان خاطرنشان کرد: از رسانه‌ها تشکر می‌کنم که وضعیت فوتسال را پیگیری می‌کنند و امیدوارم این روند را ادامه دهند تا فوتسال جایگاه اصلی خود را در ورزش بدست آورد.

احمدعباسی: آقای گلی اولویت من نیست؛ جام جهانی تجربه خوبی برای من بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ بفرمایید شام