نیاگارا لانچر، طراحی اندروید 12 را به گوشی شما می‌آورد


نیاگارا لانچر، طراحی اندروید 12 را به گوشی شما می‌آورد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) لانچر اندرویدی «نیاگارا لانچر» – Niagara Launcher می‌تواند طراحی اندروید 12 را به تمام گوشی‌های مجهز به اندروید 5 به بعد بیاورد. لانچر اندرویدی مینیال Niagra Launcher آماده است تا نه تنها گوشی‌های مجهز به اندروید 12 را بهبود ببخشد، بلکه به هر گوشی با هر نسخه اندرویدی اجازه دهد از این ویژگی‌ها استفاده کند....

لانچر اندرویدی «نیاگارا لانچر» – Niagara Launcher می‌تواند طراحی اندروید 12 را به تمام گوشی‌های مجهز به اندروید 5 به بعد بیاورد.

لانچر اندرویدی مینیال Niagra Launcher آماده است تا نه تنها گوشی‌های مجهز به اندروید 12 را بهبود ببخشد، بلکه به هر گوشی با هر نسخه اندرویدی اجازه دهد از این ویژگی‌ها استفاده کند. شما می‌توانید برخی از این تغییرات را در نسخه آزمایشی تازه منتشر شده این اپلیکیشن مشاهده کنید.

از آنجایی که لانچرهای اندرویدی در درجه نخست به زیبایی‌گرایی اهمیت می‌دهند، نباید متعجب شوید وقتی ببینید نیاگارا لانچر از عناصری الهام گرفته از زبان طراحی Material You گوگل استفاده می‌کند. ویژگی‌هایی از جمله تغییر تم بر پایه والپیپر و جعبه ویجت‌ها با لبه‌های گرد که به لطف این لانچر در اختیار کاربران اندروید 5 به بعد قرار می‌گیرد. یکی از امکانات بسیار کاربردی، امکان تاریک کردن والپیپرهایی است که با متن سفید و سایه مشکی این لانچر در تضاد هستند.

بخش‌های بهبودیافته‌ای که به واسطه نسخه آزمایشی منتشر شده در اختیار کاربران اندروید 12 قرار خواهد گرفت هم شامل پیش‌نمایش زنده برای ویجت‌ها و مجوز موقعیت مکانی جدید برای گزارش‌های آب و هوایی می‌شود. کاربران می‌توانند به صورت موقتی امکان دسترسی به موقعیت مکانی خود را در اختیار اپلیکیشن‌ها بگذارند، سپس به تنظیمات رفته و مجوزهای ارائه شده را تغییر دهند.

منبع :androidpolice

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول