قلعه‌نویی: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد


قلعه‌نویی: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد

مشهد- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و ما یک برنامه‌ریزی هفتگی و کوتاه‌مدت و یک برنامه برای کل لیگ داریم و هفته به هفته جلو می‌رویم.

امیر قلعه‌نویی شامگاه جمعه در نشست خبری بعد از بازی تیمش با تیم فوتبال پدیده در مشهد افزود: امروز یکی از سخت ترین بازی های ما بود، هر چند نیمه نخست چیزی به نام فوتبال نبود و فقط ۴۵ دقیقه وقت گذشت و بازیکنان امروز فقط ۲۰ دقیقه بازی کردند که من گله مند هستم.

وی ادامه داد: بازیکنان پدیده قبل از اینکه به گل برسند چند موقعیت دیگر هم داشتند اما با تعویض هایی که انجام دادیم، توانستیم در یک روز سخت پیروز شویم.

سرمربی تیم گل گهر ادامه داد: میثاقیان واقعا ایثار می‌کند و تیم او خیلی خوب بازی می‌کند سختکوش و دونده است. اگر آنها شمار گل های خود را به ۲ رسانده بودند کار برای ما سخت می‌شد.

قلعه‌نوی گفت: بعد از بازی سپاهان به بازیکنان گفتم این بازی تمام شد و باید به فکر بازی بعد باشید، اما فوتبالیست های ایرانی چنین هستند که گاه تا یکسال در باد پیروزی یک بازی می‌خوابند و خدا را شکر که امروز پیروز شدیم.

وی در خصوص فشردگی بازی‌ها اظهار داشت: فشردگی بازی‌ها برای همه است و جای گله نیست و باید تمکین کرد.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته نهم مسابقات لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک میزبان خود تیم پدیده را در مشهد شکست داد و با ۱۹ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. تیم پدیده نیز با ۲ امتیاز در رتبه آخر جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر باقی ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبایی زن داعشی سریال پایتخت در واقعیت ! / الیزابت کیست ؟! + عکس ها و بیوگرافی