سرمربی تیم پویندگان شیراز: ورزش بانوان در فارس مظلوم است


سرمربی تیم پویندگان شیراز: ورزش بانوان در فارس مظلوم است

شیراز-ایرنا- سرمربی تیم فوتسال بانوان پویندگان صنعت فجر شیراز با بیان اینکه ورزش بانوان فارس واقعا مظلوم است، گفت: بانوان در شرایط کمبود امکانات تمرین می کنند، از این رو از مسئولان ورزش فارس می خواهیم به ورزش بانوان بیشتر توجه کنند.

نجمه برزگر جمعه پس از برتری تیمش مقابل مس کرمان در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، افزود: تیم ما با کمبود بازیکن مواجه است برای همین در برابر تیم متمول مس کرمان که چندین بازیکن ملی پوش و باتجربه داشت و مرتب تعویض می کرد واقعا در مضیقه بودیم.

وی اضافه کرد: با این حال بازیکنانم با جان و دل بازی کردند و توانستند به یک بُرد با ارزش دست پیدا کنند،امیدوارم این بازیکنان مورد توجه مسئولان ورزش و استان قرار گیرند چرا که دارند در لیگ برتر برای فارس بازی می کنند، جایی که تیم آقایان در لیگ برتر تیم ندارند.

تمام تیم ها قوی هستند

وی درمورد دور رفت این رقابت ها که جمعه 19 آذر پایان یافت نیز گفت: درگروه ما تمام تیم ها قوی هستند و تیمی ضعیف نداریم و دور رفت هم شاهد بازیهای خوبی بودیم و واقعا در برابر تیم ملارد تهران در دور رفت که ۹ بر۲ شکست خوردیم ، حقمان نبود.

سرمربی تیم صنعت فجرگفت: بین نیم فصل استراحت وجود ندارد برای همین هم تیم هانمی توانند خود را بازسازی کنند و باید جمعه ۲۶ آذر در شهرستان رودان بندرعباس در دور برگشت به مصاف تیم هیات این شهر برویم.

برزگر اضافه کرد: به نظرم باید حداقل ۲هفته بین نیم فصل فاصله می افتاد با این حال سعی می کنیم دور برگشت یکی ازچهار تیم صعود کننده به دور بعد باشیم.

چرا خبرنگاران و عکاسان بازی ما را پوشش نمی دهند؟

وی گفت: واقعا ما همه گونه مظلوم واقع شدیم چرا که حتی خبرنگاران و عکاسان هم برای پوشش مسابقات ما به سالن نمی آیند این در حالی است که در شهرهای دیگر که بازی داریم چندین عکاس و خبرنگارحضور دارند.

دیدار تیم های صنعت فجر شیراز و مس کرمان که از هفته آخر دور رفت جمعه در سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و به رده چهارم جدول صعود کرد.

در رقابت های فوتسال برتر بانوان ۱۴ تیم شرکت دارند و در ۲ گروه با هم به رقابت می پردازند و در پایان هم از هر گروه چهار تیم به مرحله بعد صعود می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر