ارائه بازی‌های اندرویدی در ویندوز توسط گوگل


ارائه بازی‌های اندرویدی در ویندوز توسط گوگل

شرکت گوگل قصد دارد به صورت مستقل بازی‌های اندرویدی را در سال 2022 به ویندوز بیاورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از دیجیتال ورج، طبق جدیدترین اخبار منتشر شده، شرکت گوگل در نظر دارد سال آینده بازی‌های اندروید را به رایانه‌های شخصی ویندوزی بیاورد. در واقع یک برنامه Google Play Games در سال ۲۰۲۲ در دسترس قرار خواهد گرفت که توسط گوگل ساخته شده تا بازی‌های Google Play را روی لپ تاپ ها، تبلت‌ها و رایانه‌های شخصی ویندوزی اجرا کند.

گرگ هارترل، مدیر بازی‌های گوگل در اندروید و گوگل پلی در این باره گفت: "از سال ۲۰۲۲، بازیکنان می‌توانند بازی‌های مورد علاقه خود را در دستگاه‌های بیشتری تجربه کنند. این محصول ساخته شده توسط گوگل بهترین بازی‌های Google Play را برای لپ تاپ‌ها و رایانه‌های رومیزی به ارمغان می‌آورد و ما خوشحالیم که پلتفرم خود را برای بازیکنان گسترش دهیم تا از بازی‌های اندرویدی مورد علاقه شان لذت بیشتری ببرند."

الکس گارسیا کومرت سخنگوی گوگل نیز گفت که این شرکت این برنامه را به تنهایی ساخته، به این معنی که گوگل با شرکت‌های مایکروسافت، بلو استکس یا ... همکاری نکرده است و این برنامه به صورت مستقل ارائه خواهد شد.

ارائه بازی‌های اندرویدی در ویندوز توسط گوگل

هنوز مشخص نیست که گوگل از چه فناوری برای شبیه سازی برنامه‌های اندروید در ویندوز استفاده خواهد کرد، اما بازی‌ها به جای پخش جریانی از فضای ابری، به صورت محلی اجرا خواهند شد.

بیشتر بخوانید

بهترین برنامه‌های رایگان برای تماس تصویری و کنفرانس ویدیویی

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی