جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری سارقان خودرو و موبایل در ری


جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری سارقان خودرو و موبایل در ری

شهرری - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: تعداد 75 نفر از معتادان متجاهر از معابر و بوستانهای این شهرستان جمع‌آوری و جهت سیر مراحل درمانی به مراکز ترک اعتیاد تحویل شدند.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: در اجرای سلسله طرحهای ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر، این طرح به صورت سراسری و همزمان در نقاط آلوده و جرم خیز حوزه استحفاظی فرماندهی انتظامی شهرستان ری به اجرا در آمد.

وی ادامه داد : در پی وقوع موتور سیکلت در حوالی خیابان بی بی شهربانو، تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۳ امین آباد وارد عمل شدند و متهمان را در کمترین زمان دستگیر کردند.
این مسئول خاطرنشان کرد: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۳ با دریافت مشخصات متهمان و موتور سیکلت و رصد نقاط، در یک عملیات ضربتی با چینش درست عوامل، مسیرهای احتمالی را مسدود و متهمان را دستگیر کردند.
جلیلیان افزود: این متهمان که سابقه سرقت نداشته و قصد خروج از تهران را داشتند؛ پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اضافه کرد: برابر اخبار واصله از منابع و نارضایتی اهالی یکی از محله های ۱۳ آبان مبنی بر فروش مشروبات الکی توسط فردی که در منزل خود ، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار کلانتری سیزده آبان قرار گرفت.

وی گفت: پس از هماهنگی های قضایی و اخذ مجوز های لازم تیم عملیاتی در محل حاضر و ۵۰ لیتر مشروبات الکی کشف و متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

جلیلیان یادآور شد: متهم دارای سوابق متعدد بوده و جوانان محل را به آسیب می‌کشاند که با دستگیری متهم خواسته به حق اهالی جامه عمل پوشید و اعلام رضایت کردند. ‌
سرهنگ جلیلیان افزود: پلیس به صورت شبانه روزی به عنوان یک خدمتگزار از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد، پرونده در این خصوص تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی ارجاع شد.

سارق سریالی خودرو دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: در پی وقوع سرقت خودرو پراید شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۲۱۱ قلعه نو قرار گرفت و سارق خودرو در مسیر ورامین به تهران دستگیر شد.

وی افزود: با حضور به موقع تیم عملیاتی کلانتری ۲۱۱ قلعه نو و رعایت جوانب ایمنی، سارق تعقیب و با عملیات ضربتی، ایجاد ترافیک ساختگی، خودرو شناسایی و کشف و متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با بیان اینکه تا کنون متهم سابقه سرقت ۱۲ خودرو دارد، گفت: متهم نیز پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

سارق زورگیر گوشی در خارج از حوزه استحفاظی فرماندهی ری دستگیر شد

جلیلیان ادامه داد: در پی وقوع گزارش سرقت گوشی به شیوه زورگیری شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار عوامل عملیاتی کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان قرار گرفت.

وی افزود: تیم اطلاعاتی کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان پس از بررسی تخصصی سرقت، با رصد اطلاعاتی متهم در محله یافت آباد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی عملیات ضربتی و پلیسی با حضور در مخفیگاه متهم را دستگیر کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد : متهم دارای سوابق متعدد سرقت بودند و در تحقیقات انجام شده به بزه ارتکابی اعتراف کرد و پس از پایان تحقیقات پرونده به همراه متهم تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری سارقان لوله داربست

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۶ حسن آباد هنگام گشت زنی در محدوده شهرک صنعتی شمس آباد به یک دستگاه خودرو مشکوک و با هوشمندی و درایت پلیس خودرو حامل اموال سرقتی کشف و سرنشینان دستگیر شدند.

وی افزود: در تحقیقات میدانی و رصد اطلاعاتی کلانتری ۱۷۶حسن آباد و اقرار سارقان به شگرد اینکه، با مراجعه به کارخانجات متروکه و انبارهای دوردست، با حصول اطمینان از نبود حضور فردی در آن اقدام به سرقت اموال با ارزش و قابل فروش می کردند.
این مسئول اظهار داشت : در بازدید به عمل آمده تعداد ۸۰ شاخه لوله داربست به وزن حدود بیش از۲ تن به ارزش ۲۰ میلیون تومان توسط ماموران کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با اشاره به اینکه همه نقاط حتی دوردست و کور از دید پلیس پنهان نخواهد ماند و اعلام اینکه متهمان دارای سابقه سرقت هستند، گفت : در تحقیقات انجام شده متهم به بزه ارتکابی معترف و پس از پایان تحقیقات، متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در