گوشی گلکسی نوت سامسونگ به بازار عرضه نمی شود!


گوشی گلکسی نوت سامسونگ به بازار عرضه نمی شود!

طبق گزارشات دریافتی شرکت سامسونگ تولید گوشی‌های سری نوت را متوقف کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از Gadgets News، شرکت سامسونگ، گوشی هوشمند مدل قدیمی گلکسی نوت را به بازار عرضه نخواهد کرد. طبق گزارشات، این غول فناوری، تولید گوشی‌های قدیمی سری Note را نیز متوقف کرده است. آخرین گوشی‌های عرضه شده در بازار، سری گلکسی نوت و گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ هستند.

طبق گزارشاتی از توئیتر، احتمال دارد شرکت سامسونگ مدل برتر سری Galaxy S۲۲ Note را به کاربران خود معرفی کند. تاکنون، گوشی‌های هوشمند رده بالای سری گلکسی اس سامسونگ با نام‌های تجاری Ultra، Galaxy S۲۰ Ultra و Galaxy S۲۱ Ultra به بازار عرضه می‌شدند. گوشی‌های مدل (Galaxy S۲۰، Galaxy S۲۰+ و Galaxy S۲۱، Galaxy S۲۱+) از سری جدید و پرطرفدار شرکت سامسونگ بوده‌اند.

ظاهراً مدل Galaxy S۲۲ از طراحی جعبه‌ای گوشی‌های سری Note بهره می‌برد. طبق گزارشات قبلی، گوشی‌های رده بالای سری Galaxy S۲۲ از تراشه‌های چهارگانه اسنپدراگون استفاده می‌کنند. همچنین گفته می‌شود که سری جدید این گوشی دارای درخشان‌ترین صفحه نمایش OLED سامسونگ است که می‌توان حدس زد بیش از ۱۵۰۰ نیت روشنایی دارد.

گوشی گلکسی نوت سامسونگ به بازار عرضه نمی شود!

این گوشی هوشمند دارای یک دوربین چهارگانه در قسمت پشت است که شامل یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HM۳ با دیافراگم f/۱.۸، یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی، یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو سونی و سنسور پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی سونی است. همچنین برای دوربین‌های سلفی و تماس‌های ویدئویی، شایعه شده که این دستگاه به یک دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی مانند مدل‌های قبلی مجهز شده است.

بیشتر بخوانید

قیمت روز گوشی موبایل ۲۰ آذر

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان