آموزش صنایع دستی با هدف اشتغال آفرینی در البرز


آموزش صنایع دستی با هدف اشتغال آفرینی در البرز

کرج – ایرنا- مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی رایگان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در این استان با هدف اشتغال آفرینی برای جوانان خبر داد.

فریدون محمدی روز شنبه به خبرنگاران گفت: به همت معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی مقرر شد دوره آموزشی رشته‌های مختلف هنری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ویژه ترم زمستان در شهرستان‌های هفتگانه استان برگزار شود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز بیان داشت: بر این اساس علاقه مندان برای شرکت در دوره‌های آموزشی ۱۳ رشته صنایع‌دستی از قبیل سفال، سرامیک، گلیم، معرق، منبت، زیورآلات سنتی و امثال آن می‌توانند با مراجعه به ادارات میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی

شهرستان های البرز ثبت‌نام کنند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم فراگیری هنرهای سنتی به منظور ایجاد اشتغال و حفظ و احیای آن افزود: این دوره در سه سطح مقدماتی، پیشرفته و به‌آموزی برگزار شده و در پایان گواهی مهارت به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد.
محمدی گفت: همچنین علاقه مندان در شهر کرج می‌توانند برای ثبت‌نام به فرهنگسرای تخصصی صنایع‌دستی شریعتی واقع در میدان آزادگان، بلوار کاج، ۲۰۰ متری شریعتی مراجعه کنند.
استان البرز دارای پنج هزار هنرمند در ۷۲ رشته صنایع دستی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها