جلوگیری از رسیدن یک تن مواد مخدر به مرکز کشور در استان کرمان


جلوگیری از رسیدن یک تن مواد مخدر به مرکز کشور در استان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف بیش از یک تن مواد مخدر در 3 عملیات پلیسی و دستگیری 3 متهم خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری با اعلام این خبر، اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مستقر در ایستگاه بازرسی"مرصاد" در سه راهی "راین" هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه این خودرو از جنوب عازم مرکز کشور بود، تصریح کرد: ماموران در بازرسی تخصصی از خودرو توقیفی، ۷۱۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۱۴ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش را کشف و راننده آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: همچنین ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ کهنوج نیز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور "کهنوج- قلعه گنج" به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

این مقام پلیس تصریح کرد: راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار کرد که با سرعت عمل ماموران و شلیک به سمت لاستیک خودرو متوقف شد ولی راننده با استفاده از تاریکی هوا و پوشش گیاهی منطقه از محل متواری شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش پلیس برای دستگیری متهم ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۴۷ کیلو و ۲۵۰ گرم حشیش را کشف کردند.

سردار ناظری همچنین از کشف ۲۹۳ کیلو تریاک در عملیات پلیس بافت خبر داد و گفت: ماموران پلیس بافت در محور بافت – کرمان به ۲ دستگاه خودرو مشکوک و دستور توقف آنها را صادر کردند.

وی افزود: رانندگان خودروها با بی توجهی به فرمان پلیس، از محل متواری شدند که با واکنش به موقع پلیس و شلیک به سمت لاستیک ها، خودروها متوقف و در بازرسی از آنها ۲۹۳ کیلو تریاک کشف و ۲ متهم دستگیر شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان گفت: در مجموع یک تن و ۱۶۹ کیلوگرم مواد مخدر در این ۳ عملیات پلیسی کشف، ۳ متهم دستگیر و ۴ دستگاه خودرو توقیف شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان