هلال‌ احمر حلقه اتصال نیاز نیازمندان و توان توانمندان است


هلال‌ احمر حلقه اتصال نیاز نیازمندان و توان توانمندان است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: داوطلبان در واقع حلقه اتصال توان توانمندان برای رفع نیاز نیازمندان هستند و برای ترویج فرهنگ بشردوستی و کمک به همنوعان خود ایثارگرانه تلاش می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسن آصفی، مدیرعامل هلال احمر قزوین در همایش استانی نکوداشت روز داوطلب که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و همچنین ارتباط تصویری با رئیس جمعیت هلال احمر کشور در سالن کتابخانه امام خمینی قزوین برگزار شد گفت: داوطلبان در واقع حلقه اتصال توان توانمندان برای رفع نیاز نیازمندان هستند و برای ترویج فرهنگ بشردوستی و کمک به همنوعان خود ایثارگرانه تلاش می کنند.

وی اضافه کرد: در پاسداشت روز جهانی داوطلب باید قدرشناس رادمردان و زنان نیک اندیشی باشیم که هدف از خلقت را انسانیت می دانند و برای تحقق آن بدون چشم داشت و نفع طلبی، ارزشهای انسانی را با رفتارهای بشردوستانه و قدم های مهربانانه خود به بهترین شکل ممکن به نمایش می گذارند.

آصفی تاکید کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر، انسان های صالح و اندیشمندی هستند که برای کاهش و رفع رنج بشر می کوشند و همین موضوع نشان می دهد که هنوز از انسانیت در این جهان پر از رنج و ستم نشانی باقی مانده است.

وی گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر برای زندگی عاری از درد و رنج های تحمیلی تلاش می کنند و می خواهند جوامع بشری به فطرت خود بازگردند و انسانیت را در ضمیر خود نهادینه کنند.

در ادامه این مراسم از داوطلبان برتر استان قزوین تجلیل به عمل آمد.

46

کد خبر 1581750

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک