آغاز انتشار نسخه پایدار بروزرسانی MIUI 12.5 برای شیائومی ردمی نوت 8


آغاز انتشار نسخه پایدار بروزرسانی MIUI 12.5 برای شیائومی ردمی نوت 8

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) بعد از اندروید 11، حالا نسخه پایدار بروزرسانی MIUI 12.5 برای شیائومی ردمی نوت 8 با برخی امکانات جدید و پیشرفت‌هایی در عملکرد منتشر شد. ردمی نوت 8، یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی‌های سال‌های اخیر برند شیائومی است که متأسفانه با تأخیر بسیار زیادی به‌روزرسانی‌های اندرویدی برای آن منتشر می‌شود. نسخه جهانی این...

بعد از اندروید 11، حالا نسخه پایدار بروزرسانی MIUI 12.5 برای شیائومی ردمی نوت 8 با برخی امکانات جدید و پیشرفت‌هایی در عملکرد منتشر شد.

ردمی نوت 8، یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی‌های سال‌های اخیر برند شیائومی است که متأسفانه با تأخیر بسیار زیادی به‌روزرسانی‌های اندرویدی برای آن منتشر می‌شود. نسخه جهانی این گوشی ماه گذشته اندروید 11 را ده ماه پس از انتشار آن برای کاربران چینی دریافت کرد. اما حالا خیلی زود پس از انتشار این آپدیت، نسخه پایدار بروزرسانی MIUI 12.5 برای شیائومی ردمی نوت 8 منتشر شده است.

آغاز انتشار نسخه پایدار بروزرسانی MIUI 12.5 برای شیائومی ردمی نوت 8آغاز انتشار نسخه پایدار بروزرسانی MIUI 12.5 برای شیائومی ردمی نوت 8

این آپدیت که شماره نسخه V12.5.1.0.RCOMIXM را یدک می‌کشد، در حال حاضر فقط برای آن دسته از کاربرانی منتشر شده که بخشی از برنامه آزمایشی Mi Pilot Testers هستند. اگر همه چیز درست پیش برود و باگ‌های این نسخه رفع شود، طی هفته‌های آینده این بروزرسانی در دسترس طیف وسیع‌تری از کاربران قرار خواهد گرفت.

این آپدیت چندین ویژگی جدید را برای گوشی Redmi Note 8 به همراه دارد. اولی که مهم‌تر از همه نیز هست، باز گرداندن تاری پس زمینه به کنترل سنتر (مرکز تنظیمات سیستم که با کشیدن گوش راست صفحه نمایش به پایین، نمایان می‌شود) است. تا پیش از این، تار نبودن پس زمینه کاربران را برای استفاده و مشاهده گزینه‌های کنترل سنتر به دردسر می‌انداخت.

آغاز انتشار نسخه پایدار بروزرسانی MIUI 12.5 برای شیائومی ردمی نوت 8آغاز انتشار نسخه پایدار بروزرسانی MIUI 12.5 برای شیائومی ردمی نوت 8 آغاز انتشار نسخه پایدار بروزرسانی MIUI 12.5 برای شیائومی ردمی نوت 8آغاز انتشار نسخه پایدار بروزرسانی MIUI 12.5 برای شیائومی ردمی نوت 8 آغاز انتشار نسخه پایدار بروزرسانی MIUI 12.5 برای شیائومی ردمی نوت 8آغاز انتشار نسخه پایدار بروزرسانی MIUI 12.5 برای شیائومی ردمی نوت 8

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید آن، تغییر صداهای پنل رابط کاربری گوشی است که اکنون صداهای گوشی‌های بالارده شیائومی را به ردمی نوت 8 می‌آورد. علاوه بر این، نسخه پایدار آپدیت MIUI 12.5 امکان افزودن 1 گیگابایت رم مجازی به رم فیزیکی دستگاه را هم به همراه دارد. باگ‌هایی که توسط کاربران گزارش شده بود مثل مشکلات حسگر مجاورتی در این نسخه حل شده و عملکرد سیستم نیز بهبود پیدا کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...