درآمد ماهانه حداقل 10 میلیون در منزل


بسیاری از افراد وجود دارند که به کار کردن در منزل علاقه مند هستند و کار کردن در بیرون از منزل برایشان راحت نیست. همینطور برخی دیگر از افراد هستند که با توجه به دلایل خاص خود نمی توانند مدت زمان زیادی را بیرون از خانه صرف کنند و نیاز...

بسیاری از افراد وجود دارند که به کار کردن در منزل علاقه مند هستند و کار کردن در بیرون از منزل برایشان راحت نیست. همینطور برخی دیگر از افراد هستند که با توجه به دلایل خاص خود نمی توانند مدت زمان زیادی را بیرون از خانه صرف کنند و نیاز دارند که در بیشتر مواقع در منزل بمانند. در موارد این چنینی افراد می توانند با به راه انداختن یک کسب و کار خانگی درآمد ماهانه حداقل 10 میلیون، داشته باشند.

هر چقدر که برای این کار جدی بود، می‌تواند درآمد بیشتری را از آن کسب نمود. امروزه بسیاری از شرکت های خصوصی در مرز ورشکستگی قرار گرفته اند و ممکن است که تمام کارمندان آن ها بیکار شوند، همین طور با توجه به شرایط اقتصادی امروز کشور تنها یک شغل به طور معمول، نمی‌تواند پاسخگوی هزینه های یک خانواده باشد.

درآمد ماهانه حداقل 10 میلیون در منزل

کسب و کار در منزل

کسب و کار در منزل در واقع به کسب و کاری گفته می‌شود که بخش عمده کار در منزل انجام شده و محل اصلی انجام کار ها در منزل باشد. افرادی که کار در منزل را انتخاب می‌کنند، می توانند به راحتی به کارهای خانه خود برسند و در عین حال درآمد ماهانه حداقل 10 میلیون تومان ، داشته باشند. کار های بسیاری هستند که می‌توان استارت آن ها را زد و یک کسب و کار مناسب در منزل برای آن ها به راه انداخت. کار خیاطی و دوخت و دوز، یکی از این موارد می باشد که دارای درآمد زیادی بود و قابلیت گسترش را نیز دارا می باشد.

انجام کار خیاطی برای افرادی که به علم و حرفه آن، مسلط هستند می‌تواند انتخابی بسیار مناسب باشد. چرا که این حرفه در زمینه‌های مختلف، قابلیت پیشرفت چشمگیری دارد. برای شروع و استارت کار خیاطی، باید بتوان وسایل و دستگاه های مورد نیاز آن را تامین نمود.

درآمد ماهانه حداقل 10 میلیون در منزل

دستگاه های مورد نیاز برای انجام کار خیاطی در منزل

چرخ خیاطی راسته دوز

از دستگاه‌های مورد نیاز برای شروع کار خیاطی در منزل، چرخ خیاطی راسته دوز می باشد. معمولاً برای شروع کار خیاطی در منزل دستگاه های خیاطی ارزان‌تر تهیه می شود و بعد از مدتی کارکردن و کسب درآمد بیشتر در این زمینه، افراد قادر خواهند بود که دستگاه های پیشرفته تر را تهیه کند و کسب و کار خود را گسترش دهند. چرخ خیاطی راسته دوز، دارای مدل های گوناگون می باشد، همانند چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل f۸ و چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل f۴ و چرخ خیاطی راسته دوز کمپلت درشت تیپیکال مدلGC0202-D2 و چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری زوجی a۸۰۰۰ و چرخ خیاطی راسته دوز نان بنگ مدل d4و چرخ خیاطی راسته دوز موتور سرخود زوجی A۶۶۰۰، «دل های مناسبی می باشند.

درآمد ماهانه حداقل 10 میلیون در منزل

معمولاً برای شروع کار از چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل اف و چرخ خیاطی نان بنگ۸ استفاده می‌شود، که این چرخ خیاطی دارای ضخامت دوخت ظریف و معمولی و ضخیم می باشد، گام دوخت این چرخ خیاطی ۵ بوده و به صورت دستی و زانویی، نیز کار می کند. از این چرخ خیاطی برای دوخت جین و پیراهن و کتان و شلوار کتان و شلوار پارچه ای و لباس زیر و همینطور لباس بچه گانه، استفاده می شود. افراد برای اینکه بتوانند درآمد ماهیانه حداقل ۱۰ میلیون تومان داشته و موفق باشند، نیازمند داشتن دستگاهی مناسب برای شروع کار هستند.

اتو مخزن دار

از دیگر دستگاه های لازم برای شغل خیاطی، اتو مخزن می باشد. انجام اتو یکی از پایه‌ای ترین کار ها در مراحل خیاطی می باشد. چرا که در این صورت خیاط می تواند یک کار کاملاً مرتب و مناسب را به مشتریان خود ارائه نماید. چرخ خیاطی ها با مدل های گوناگون در بازار وجود دارد که با مراجعه به سایت ۲۰ بافت، نیز می توان گزینه هایی مناسب از این چرخ های خیاطی را مشاهده نمود.

درآمد ماهانه حداقل 10 میلیون در منزل

اتو‌مخزن‌ها با مدل های گوناگون در بازار وجود دارند، همانند اتوبخار 2.8 لیتری استرالوکس ایتالیا مدل 2300S و اتو سیلتر سه لیتر لیتری اصل ترکیه SPR-MN2000 و اتو بخار مگما سیلتر 2 لیتری MGM/MN 1002 و اتو بخار مخزن دار سیلتر 2 لیتری اصل ترکیه SPR-MN2002 و اتو بخار سیلتر ایرانی و اتو بخار روتندی mini 3 و اتو بخار مگما سیلتر ترک 3.5 لیتری1035 و اتو مخزندار 7.5 لیتری سیلتر ترکیه SPR-MN2075 و اتو بخار مخزندار1.4 لیتری باتیستلا مدل Vaporbaby. این اتوها مخزن، تماماً در خیاطی استفاده بسیار مهم دارند و برای انجام کار خیاطی مورد نیاز هستند.

اتو بخار مخزن دار سیلتر، از پرکاربردترین اتو‌مخزن های خیاطی می باشد. از این محصول برای اتو کشیدن پارچه حریر و پرده و پارچه معمولی، همینطور پارچه ضخیم و پارچه نازک، استفاده می‌شود. در واقع زمانی که برای اتو کردن به وسیله این اتو مخزن نیاز است، از یک دقیقه کمتر می باشد‌. این اتو مخزن، دارای قدرت زیاد در بخش بخار می باشد و قابلیت اتو کردن هر نوع پارچه با بخار آب و یا بدون بخار را دارا بوده و همینطور دارای شیر تخلیه می باشد. این اتو عایق صد در صد نسوز را، دارا بوده و همینطور نمایشگر میزان آب داخل مخزن و شیر ایمنی نیز، دارد.

چرخ سردوز

چرخ سردوز از دیگر وسایل مورد نیاز برای خیاطی و این کسب وکار خانگی برای کسب درآمد ماهانه حداقل 10 میلیون، می‌باشد. سردوزی یکی از مراحل کامل در مورد نیاز و واجب در خیاطی است. برای یک خیاط تازه کار استفاده از سردوز می‌تواند بسیار کمک کننده بوده و مزایای بسیاری دارد.

از سردوزهایی که به صورت معمول مورد استفاده قرار می گیرد که در سایت بیست بافت نیز، می توانید آن را مشاهده نمایید می‌توان به چرخ سردوز پنج نخ جک مدل JK-805D و چرخ سردوز پنج نخ تمام اتوماتیک جک مدل C4 و پ و چرخ سردوز 4 نخ جک و چرخ سردوز 3 نخ نان بنگ و چرخ خیاطی ژانومه سردوز خانگی 3 نخ و 4 نخ مدل 204A و چرخ خیاطی سردوز پروانه، اشاره نمود.

یکی از سردوز های پرکاربرد که قیمت مناسب را نیز دارا می‌باشد، چرخ خیاطی سردوز پروانه ساکسس است. این چرخ خیاطی سردوز معمولاً توسط افراد تازه کار مورد استفاده قرار می گیرد. این چرخ خیاطی سردوز محصول کشور چین است و تک کاربر می باشد. این چرخ خیاطی درب جلوی آهنربایی را دارا می باشد که باعث افزایش سهولت کار آن می باشد.

چرخ خیاطی پروانه ساکسس، دارای قابلیت نصب سوزن از شماره سوزن ۹ تا سوزن شماره ۶ می باشد. این چرخ خیاطی قابلیت دوخت پارچه های نازک و تا ضخامت دو پارچه جین را دارد. قابلیت تنظیم ریز و درشتی و پهنی و باریکی دوخت متناسب با کار را دارد. نخ گیر بغل این دستگاه به شکل حلقه است که باعث سادگی در نخ گیری این محصول می شود.

کلام آخر

این مقاله درباره یکی از راه های کسب درآمد ماهانه حداقل ۱۰ میلیون در منزل ، صحبت شد. این راه، خیاطی می‌باشد که شغلی کاملاً مستقل و دارای قابلیت گسترش به صورت نا محدود است. بسیاری از بزرگان تولید در واقع از این شغل شروع کرده‌اند. در این مقاله همینطور درباره‌ی وسایل مورد نیاز برای انجام کار خیاطی نیز همانند چرخ خیاطی و اتو مخزن و سردوز، صحبت شد که تمام این وسایل از رکن های مهم در مراحل دوخت لباس ها می باشند. آشنایی با وسایل مورد نیاز برای انجام کار خیاطی، می‌تواند قدم مهمی برای آموختن کامل درباره رشته خیاطی و انجام این شغل باشد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه وسایل خیاطی، با شماره تلفن 02155800005 و یا به سایت ۲۰ بافت مراجعه کرده و اطلاعات دقیق درباره مشاوره رایگان راه اندازی کارگاه تولید خانگی پوشاک را به دست آورید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید