عامل محرک بازار سرمایه برای صعود/ پیش بینی گروه خودرو


عامل محرک بازار سرمایه برای صعود/ پیش بینی گروه خودرو

ایران اکونومیست- افزایش نرخ خودرو عامل محرک برای استقبال بازار از صنعت خودرو است و موجب رشد آن می شود.

عامل محرک بازار سرمایه برای صعود/ پیش بینی گروه خودرو

ابولفضل شهرآبادی، کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با ایران اکونومیست در ارتباط با افزایش نرخ خودرو گفت: افزایش نرخ خودرو عامل محرک برای استقبال بازار از صنعت خودرو است و موجب رشد آن می شود.
وی افزود: انتظار می رود صنعت خودرو به عنوان لیدر در حرکت بازار سرمایه نقش مهمی ایفا کند البته روزهای آینده بحث مذاکرات هسته ای مطرح است و اگر خبری دال بر مثبت بودن نتیجه مذاکرات از نشست خارج شود، این خبر مطلوب همراه با افزایش نرخ خودرو اثر مثبت مضاعفی را بر روی بازار سرمایه می گذارند.
ابولفضل شهرآبادی تاکید کرد: پیش بینی می شود در صورتی که نتایج مذاکرات حاکی از عدم توافق باشد اثر افزایش نرخ خودرو هم در بازار سرمایه خنثی شود یا از شدت تاثیر مثبت آن بر بازار سرمایه بکاهد و همچنین عدم توافق باعث افزایش نرخ دلار در بازار خواهد شد و این موضوع بر صنایع مبتنی بر دلار اثر مثبت دارد و باعث رشد آن ها خواهد شد.
وی در ادامه این گونه بیان می کند: به طور کلی نتایج مذاکرات برای صنعت خودرو تاثیر بسزایی دارد و می تواند موجب رشد این صنعت هم شود.
این کارشناس بازار سرمایه خاطر نشان کرد: گروه خودرو در شرایط فعلی جای رشد دارد و تقریبا از یک سال اخیر نقش محوری در بازار سرمایه دارد و رشد آن می تواند باعث رشد برخی صنایع دیگر شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازار سرمایه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید