انتخاب تارا قهرمانی به عنوان کاندید کسب «جایزه و عنوان کودک شگفتی ساز دنیا»


تارا قهرمانی نوازنده نوجوان ساز سنتور به عنوان کاندید کسب «جایزه و عنوان کودک شگفتی ساز دنیا» در سال های 2020 هند و 2022 دوبی معرفی شد. نوشته انتخاب تارا قهرمانی به عنوان کاندید کسب «جایزه و عنوان کودک شگفتی ساز دنیا» (https://musiceiranian.ir/433732-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%a7-%d9%82%d9%87%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c.html) اولین بار در موسیقی...

انتخاب تارا قهرمانی به عنوان کاندید کسب «جایزه و عنوان کودک شگفتی ساز دنیا»تارا قهرمانی نوازنده نوجوان ساز سنتور به عنوان کاندید کسب «جایزه و عنوان کودک شگفتی ساز دنیا» در سال های ۲۰۲۰ هند و ۲۰۲۲ دوبی معرفی شد.

تارا قهرمانی کودک شایسته موسیقی کشورمان، دو بار از طریق کارشناسان gcpawards، کاندید کسب «جایزه و عنوان کودک شگفتی ساز دنیا» در سالهای ۲۰۲۰ هند و ۲۰۲۲ دوبی شده است. او در ۱۰ سالگی، به عنوان نوازنده سنتور با یک گروه آهنگساز حرفه ایی هندی و در کنار کودکان نابغه موسیقی از کشورهای مختلف در یک ویدیو کلیپ به نام we are the champions که میلیون ها بازدید داشته است، همکاری نموده و بدین طریق از طریق شبکه های اجتماعی مورد شناسایی کارشناسان #gcpawards قرار می گیرد.

رسالت این بنیاد این است که هر سال ۱۰۰ کودک شگفتی ساز را در زمینه های مختلف فعالیتی مثل موسیقی، هنر، ورزش، علوم پایه و … شناسایی می کند و بعد از بررسی فعالیت های آن ها، از والدینشان می خواهد جهت ارزیابی این هنرمندان جوان در کمیته داوران بین المللی در وبسایت به نشانی www.gcpawards.com ثبت نام و رزومه ارسال کنند.

تارا قهرمانی از ۵ سالگی فراگیری موسیقی را به طور جدی و با ساز تنبک آغاز کرد و در هشت سالگی، همزمان با ساز تنبک مشغول به فراگیری نوازندگی ساز سنتور شد. او دوره مقدماتی فراگیری ساز سنتور را نزد علی ابراهیمی و دوره متوسطه و عالی را نزد علی بهرامی فرد و مینا افتاده در حال فراگیری است.

نام و داستان زندگی و راه های موفقیت این صد کودک منتخب در کتابی به همین عنوان درج شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...