350 میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های ارشاد لرستان مصوب شد


350 میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های ارشاد لرستان مصوب شد

خرم‌آباد- ایرنا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: در پایان سفر رییس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به لرستان، 350 میلیارد تومان اعتبار برای این اداره کل مصوب شد.

به گزارش ایرنا، احمد حسین فتایی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهمترین مصوبه ابلاغی در سفر آیت الله رییسی به استان که می تواند خبر خوشی برای اصحاب فرهنگ و هنر باشد، اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه مهم و استراتژیک تالار مرکزی خرم آباد است.
وی تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه های فرهنگی هنری بر زمین مانده استان که از مصوبات سفر ریاست محترم جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به لرستان بهره‌مند شد، هنرستان هنرهای زیبای خرم آباد است که برای تکمیل آن مبلغ ۲۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا کرد.
به گفته وی در این سفر همچنین مبلغ ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های کتابحانه ای استان از جمله کتابخانه مرکزی مصوب گردید که می تواند گامی موثر در جهت تکمیل این پروژه ها باشد.
فتایی سپس با اشاره به اختصاص دو میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل کتابخانه و مجتمع فرهنگی هنری پلدختر گفت: از دیگر مصوبات مهم این سفر می توان به اختصاص اعتبار ویژه جهت تکمیل تالارهای آمفی تئاتر دورود، ازنا و الشتر و تامین خودروهای اداری برای ادارات شهرستانی فاقد خودرو اشاره کرد.

آیت الله ریسی رییس جمهور و هیات همراه روز ۱۹ آذرماه سفر یکروزه ای به لرستان داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | بمباران شدید محله شجاعیه توسط جنگنده‌های اسرائیلی